סוקונה יערוך בכורה, חיים: "אין אתגר גדול יותר ממכבי חיפה"

בן רייכרט
בן רייכרט | אודי ציטיאט

שחקן הרכש מהפועל פתח תקווה ישחק בסמי עופר, ולעומתו ייעדרו גרשון קופי ונועם גמון המורחקים ובן רייכרט שצבר צהובים. המאמן: "מרוכזים רק בלנצח ולאגור יותר נקודות". ישראלי: "

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המאכזב להפועל ת"א במחזור שעבר, להפועל כפ"ס מצפים כעת שני משחקים קשים מאוד במהלך השבוע הקרוב. בשבת (החל מ-17:10, ספורט3) תצא הקבוצה של אופיר חיים לאצטדיון סמי עופר לפגוש את מכבי חיפה ואילו בהמשך השבוע, היא תארח את בית"ר ירושלים. הקבוצה מהשרון תחסר בשבת את צמד המורחקים גרשון קופי ונועם גמון, וגם את בן רייכרט שירצה עונש של צבירת כרטיסים צהובים, אך מנגד, מי שיערוך את הופעת הבכורה הוא חלוץ הרכש מהפועל פ"ת, אמדו סוקונה.

"אנחנו עובדים קשה כדי להיראות יותר טוב. בכדורגל יש תקופות פחות טובות כשדברים הולכים הפוך. החוכמה לדעת להתנהל במצבים כאלה, ולהמשיך להאמין ביכולות שלנו כי אנחנו קבוצה טובה. עם שקט ועבודה קשה, ניקח יותר נקודות", אמר המאמן אופיר חיים לקראת המשחק. "אנחנו לא מתעסקים במחמאות. מרוכזים רק בלנצח ולאגור יותר נקודות". על הרכש: "אמרנו לכל אורך הסיבוב הראשון שנתחזק ונביא שחקנים שיעזרו לנו בהמשך הדרך. אני מאוד מרוצה מהרכש ומהתחרות שתהיה על מקום בהרכב".

על היריבה: "אין אתגר גדול יותר מהתמודדות עם מכבי חיפה בסמי עופר. זה משחק חוץ קשה נגד קבוצה איכותית מאוד. אבל בכדורגל הכל יכול להיות, ואנחנו מאמינים ובאים לחיפה עם אמונה שלמה שאפשר לקחת נקודות".


סוקונה אחרי החתימה בכפר סבא (האתר הרשמי של הפועל כפ"ס)

השוער איתמר ישראלי התייחס למצבה של הקבוצה: "חשבתי שניאבק בתחתית, אבל האמנתי שנצליח לצבור יותר נקודות, ובפועל לא הצלחנו לקחת אותן. אבל אנחנו רק באמצע העונה ואני מאמין שנשיג הרבה נקודות עד לסוף העונה".

על היכולת שלא משקפת את מאזן הנקודות: "זה נכון שאנחנו מקבלים הרבה מחמאות ויורדים ללא הנקודת במספר משחקים, אבל יש לנו דרך ואני יודע שכשנהיה יותר משוחררים אנחנו נצא עם מחמאות ונקודות".


אופיר חיים. לא מסתפק במחמאות (אודי ציטיאט)

על המשחק: "חלמנו להיות שחקני כדורגל בשביל משחקים כאלה, אווירה וכדורגל באיכות גבוהה. אנחנו נבוא לעשות את המקסימום ואני מקווה שזה ישתלם לנו".

על יכולתו האישית והעתיד: "ברמה האישית אני מרגיש בעונה טובה. חיכיתי לעונה כזו. השאיפה היחידה שלי היא להישאר עם הפועל כפ"ס בליגה הבכירה העונה וזאת מבחינתי תהיה עונה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי