שחקנים בבית"ר: "חייבים עוד שחקן התקפה, הספסל קצר"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

בקבוצה מקווים לנצח מחר את בני יהודה (20:00, ספורט2) ולהשוות שיא מעונת הדאבל ומבינים כי סגנון המשחק השתנה לאור עזיבת קינדה. במועדון מקווים לראות את עטר או שחקן זר מצטרף. קונטה יפתח כבלם, פלומיין בשמאל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש מחר בראשון (20:00, שידור ישיר בספורט2) את אלישע לוי ובני יהודה, בניסיון לשבור שוב שיא בן למעלה מעשור. בשבוע שעבר, עם ניצחון 0:1 על סקציה נס ציונה, הקבוצה מהבירה כבר שברה שיא כזה, כשלא הפסידה עשרה משחקים ברציפות. זה קרה לה בפעם האחרונה בעונת 2008/09, ואם לא תפסיד מחר לבני יהודה, תשווה את השיא לזה לזה של עונת 2007/8 – אותה עונה שהסתיימה בדאבל גדול עם יצחק שום על הקווים.

אחרי הביקורת שהעביר על שחקניו באימון הוידאו שערך ("יש לכם יותר מדי איבודים מיותרים לפי המשחק האחרון. אתם צריכים להיות יותר מרוכזים בהנעת הכדור"), רוני לוי המשיך לתרגל גם אתמול את ה-11 שתורגלו בימים האחרונים: פרדי פלומיין במקום לירן רוטמן ואנטואן קונטה כבלם במקום דיוגו ורדסקה.

אנתוני וארן שערך אתמול אימון מלא, ערך גם הערב אימון מלא ויפתח בהרכב, גם לאור ההעדפה לתת לשלומי אזולאי מנוחה נוספת בגלל שרק חזר מפציעה. במקרה הצורך, שלום אדרי ופלומיין ישמשו כאלטרנטיבות לעמדת החלוץ המחליף. רוני לוי מודע לעובדה שעזיבת גדי קינדה וחזרת אופיר קריאף להרכב מאלצת אותו לשחק בסגנון מעט יותר הגנתי, ולכן הוא מאפשר יותר חופש פעולה לשחקני הקו.

פרדי פלומיין. שחקני הקו מקבלים יותר חופש (מאור אלקסלסי)

זו הסיבה שיוסי בניון עושה מאמץ להנחית בבית וגן קשר התקפי בתחילת השבוע. בבית"ר טוענים כי נפתחו עוד אופציות בשוק לאור סגירת החלון האירופי והם מאמינים שכעת יוכלו לקדם את הגעת אחד השחקנים לבירה בתחילת השבוע. בלי קשר, אלירן עטר, שעל מועמדותו ועל הפניה למכבי תל אביב בעניינו פורסם בספורט 1, הוא עדיין המועמד המוביל בגזרת הישראלים – אחרי שחוגג הגדיל את ההצעה לשחקן בסוף השבוע. "חייבים עוד שחקן התקפה, אין לנו חלופות מספיק טובות בסגל. שחקן זר או עטר יכולים לפתור רק חלק מהבעיות", אמרו שחקנים בבית"ר לאחר שעזיבת קינדה ופציעה של החלוצים שלה הכניסו את המערכת ללחץ לקראת המשחק.

גרסיה, שיפתח מחר, נכנס במחזור האחרון לחמישייה הפותחת של השחקנים שמאיימים הכי הרבה על השער בליגת העל. הוא ניצב במקום השלישי, עם 51 איומים, כשרק גבי קניקובסקי (52) וצ'ארון שרי (64, הרבה מעל הליגה) מקדימים אותו. למרות שעזב, גדי קינדה הוא עדיין השחקן שמוסר הכי הרבה מסירות מפתח בליגת העל. גידי קאניוק ודולב חזיזה צריכים עוד אחד כזה כדי להשתוות אליו.

קונטה. יפתח כבלם (דני מרון)

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אור זהבי, אנטואן קונטה, מקס ג'רצקין; דן איינבינדר, עלי מוחמד, אופיר קריאף, ליוואי גרסיה, פרדי פלומיין; אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי