חוזרת לאקסים: ק"ש רוצה לצרף את אלון בוזורגי ואופיר מזרחי

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

למרות שבעה משחקים ברצף ללא ניצחון, במועדון אין כוונה לזעזע אחרי 2:1 להפועל חיפה. רפואה צפוי לעמוד לדין על התפרצותו, במועדון העבירו ביקורת קשה נגד השיפוט בראשות פפיר. וגם: ניסיון אחרון לחיזוק הסגל

(גודל טקסט)
הפועל קריית שמונה הוא המועדון היחיד בליגת העל שלא ניצח בשנת 2020, וכמו ברוב ההפסדים בשבועות האחרונים – גם הפעם, ב-2:1 הביתי להפועל חיפה, עיקר הכעס הופנה אל צוות השיפוט. לטענת אנשי קריית שמונה, הצוות שגה כאשר לא שרק לשני פנדלים. במועדון זעמו בעיקר על כך שפפיר כלל לא בחן את שני האירועים. "אולי יש כאלה שלא רוצים אותנו בליגת העל", אמרו במועדון אמש (שלישי), "לא יכול להיות שפעם אחר פעם אנחנו נופלים בטעויות האלה". המאמן קובי רפואה נראה עצבני והביע את זעמו בסיום, ונראה כי פפיר צפוי לרשום זאת בדו"ח השופט ועל כן המאמן יעמוד לדין משמעתי. 

מעבר לכך, בקרב אנשי קריית שמונה גם הביעו ביקורת חריפה נגד המאמן והשחקנים. עיקר הביקורת נגד רפואה הייתה בכך שאינו מצליח לבצע את השינוי המיוחל והקבוצה נמצאת רק שלוש נקודות מהקו האדום. "קובי עשה את השינוי בהתחלה, אבל מאז נעלם. הוא ימשיך לקבל את הקרדיט גם בשל כך שאין כרגע מחליף ראוי שיכול לשנות את התמונה", אמרו במועדון. רפואה עצמו הביע את כעסו כלפי השחקנים ואמר לאחר המשחק: "אנחנו מסתבכים משבוע לשבוע אבל אי אפשר להגיד שהשחקנים לא מבינים את המצב שלנו בטבלה. הצלחנו לחזור מפיגור, אבל לא הספקנו לשמוח מהגול ומיד ספגנו שער וזה נאיביות שאסור שתהיה לנו".

לקראת סגירת החלון מחר בערב, במועדון מעוניינים להתחזק לפחות בשתי עמדות התקפה ובעיקר מחפשים חלוץ. לספורט1 נודע לראשונה על כך שחלוץ נבחרת סלובניה, רומן בזיאק, היה מועמד להצטרף, אולם בזיאק בן ה-30, ששיחק בתחילת העונה באומוניה ניקוסיה ואף השתתף במשחקי הקבוצה הקפריסאית בליגת האלופות ובליגה האירופית, לא הגיע להסכמה על תנאיו. אגב, בזיאק אף הוצע לבית"ר ירושלים שהחליטה לא להחתימו. 

עוד לפני מועמדתו של בזיאק, במועדון סימנו את האקס רוג'רס קולה, שאינו משוחרר מקבוצתו הזמבית, זאנאקו. גם חלוץ הפועל חדרה לוסיו, שקיבל הצעה משודרגת מהמועדון, אינו מעוניין להגיע לקבוצה של קובי רפואה. ביממה הקרובה ינסו בקריית שמונה לבחון גם אופציות ישראליות, וישנו ניסיון ללחוץ על אחי נצרת לשחרר את אלון בוזורגי, שהיה בקבוצה עד אמצע העונה שעברה. לאחר שיחמיר היקה קיבל הצעה וסירב נכון לרגע זה, מוזכר גם אופיר מזרחי כמועמד.




"אפילו לא הספקנו לחגוג" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי