יחזור לבית"ר? התקדמות משמעותית בעסקת חנן ממן

חנן ממן
חנן ממן | צילום: אסף קליגר

אחרי החתמת אלירן עטר, הירושלמים ממשיכים לחפש חיזוק לקראת סגירת החלון. הקשר קיבל חוזה לעונה וחצי, רעננה דורשת את וארן כחלק מעסקת דסה

(גודל טקסט)

האם בית"ר ירושלים תחתים שחקן נוסף לפני סגירת חלון ההעברות? הירושלמים פנו כבר לפני שבועיים לחנן ממן, אולם אתמול נעשתה פריצת דרך, כאשר הוצע לשחקן חוזה לעונה וחצי אחרי שביקש לעזוב את הפועל באר שבע. כידוע ממן ערך שיחה עם יוסי אבוקסיס, אחריה הוצא מסגל הקבוצה למשחק היום נגד מכבי נתניה (19:45 בספורט2). 

היום (רביעי), בשעות הצהריים נעשתה התקדמות משמעותית במשא ומתן. בשיחה שנערכה עם נציגי השחקן, הוצע לממן חוזה לעונה וחצי, כשבית"ר הסכימה להשוות את שכרו לזה שקיבל בנגב."יש התקדמות עם חנן, אבל כמובן שהכל תלוי בשחרור הרשמי מהפועל באר שבע", אמר לספורט1 מקורב לעסקה.

בשיחות שנעשו עם נציגי השחקן, עלתה אפשרות שלפיה ממן יקבל חוזה לעונה נוספת כפי שהוא דורש, בהתאם להישגיו בקבוצה ובדומה לחוזה אותו קיבל אלירן עטר, שחתם הבוקר באופן רשמי בקבוצה. יש לציין כי בבית"ר מעדיפים להחתים את השחקן לעונה וחצי, והמשא ומתן בין הצדדים נמשך במטרה לסכם את הפרטים האחרונים עד תום חלון ההעברות שייסגר מחר ב-19:00.


חנן ממן. המועמד המוביל להחליף את גדי קינדה (אריאל שלום, מאור אלקסלסי)

בנוגע לאור דסה, בית"ר ירושלים והפועל רעננה לא מצליחות להתקדם מבחינת המשא ומתן, אשר אלון דורש מעל חצי מיליון יורו עבור שחקן, סכום שמשה חוגג אינו מוכן לשלם בשלב זה.

אתמול, עלתה האפשרות שבמסגרת עסקת דסה, שחקן מבית"ר יעבור לקבוצתו של ניסו אביטן, אך הירושלמים לא נקבו בשמו של השחקן, אך הבעלים של רעננה הבהיר שאין בכוונתו לרדת במחיר, ומוכן לשמוע על עסקת חליפין כזאת או אחרת, רק אם אנתוני וארן יהיה חלק מהעסקה.


אנתוני וארן. יעבור לרעננה? (דני מרון)

הצוות המקצועי של בית"ר מעדיף בכל מקרה את קשר הפועל באר שבע, שנחשב לאורך כל החלון למועמד המוביל להחליף את גדי קינדה, שעזב לקנזס סיטי מה-MLS.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי