תסכול ברעננה: "מובילים בחצי מהמשחקים ומאבדים נקודות"

שחקני הפועל רעננה מאוכזבים
שחקני הפועל רעננה מאוכזבים | אריאל שלום

ניסו אביטן התאכזב: "הנקודות האלה מאוד חסרות לנו, נעשה הכל כדי לנצח במשחק הבא". במועדון יודעים: המשחק הבא נגד סקציה נס ציונה הוא קרב הישרדות של ממש. אסף צור: "יש לנו סגל טוב, חייבים להישאר בליגה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה לא מצליחה להיחלץ מהקו האדום לאחר ששוב רשמה אכזבה גדולה. הקבוצה של ניסו אביטן הפסידה אתמול (שבת) 2:1 למכבי נתניה מפנדל דרמטי בתוספת הזמן. בקבוצה יודעים כי המשחק הקרוב, נגד סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה יהיה קרב על החיים. מהמשחק הזה ייעדרו הקשר אביחי ידין שהורחק אתמול בצהוב שני וגם החלוץ יואב תומר שנפצע בשריר הירך האחורי וחזר לשחק.

אתמול הוחלט במועדון שרק שניים מששת הזרים ישחקו נגד נתניה – דריל לחמן ויוג'ין אנסה. החלוץ איליה סוריאנו פצוע וסובל מקרע ברצועות הברך ולא יחזור עד סיום העונה. ליציע נשלחו הבלם דויד מתאוס שלא היה רחוק מלעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר, דיווין נאה, ויא יא קונה. כזכור, לאור מספר הזרים, הקבוצה לא תוכל לקבל את המענק ממנהלת הליגה בגובה 300 אלף שקלים.

באימונים לקראת המשחק החשוב אתמול, עסקו המאמן והשחקנים בשיחות ותרגולים במטרה להציג יכולת טובה לפרקים ארוכים יותר במהלך המשחק ולמנוע את הנפילה הקבועה ביכולת במחצית השנייה בה הקבוצה מאבדת יתרון ואינה מצליחה לנצח. אתמול שוב רעננה הוליכה במחצית הראשונה אך ספגה שער שוויון מייד בפתיחת המחצית השנייה.


אביחי ידין מורחק. ייעדר מהמשחק נגד סקציה נס ציונה (אריאל שלום)

השוער אסף צור היה מתוסכל: "התחושות לא נעימות, אני לא יודע להסביר למה אנחנו משחקים טוב 45 דקות ולאחר מכן נתקעים. יש להפועל רעננה סגל שחקנים טוב ואנחנו לא צריכים להיות במקום שבו הקבוצה נמצאת. בעשרת המשחקים עד סיום העונה עלינו לעשות את העבודה ולהישאר בליגת העל".

ניסו אביטן התייחס שוב ליום האחרון בחלון ההעברות: "על הפציעה של החלוץ איליה סוריאנו שהבאנו כחלוץ מוביל נודע למועדון רק בבוקר יום ההעברות האחרון ולא הצלחנו כבר לעצור את מכירתו של קייס גאנם . אנחנו לא יכולים ללכת אחורה".

על המשך מאבקי התחתית: "אנחנו לא מביטים כל מחזור על הטבלה אלא מסתכלים רק על עצמנו. הבעיה שאנחנו פשוט לא עושים את העבודה. אין לנו את הפריבילגיה לשקוע והעובדות הן שאנחנו מובילים בחצי מהמשחקים מאז שהגעתי ומאבדים את הנקודות שמאוד חסרות לנו בקופה וזה מתסכל מאוד. נעשה הכול כדי לקחת את הנקודות במשחק הבא".


ניסו אביטן. "מובילים בחצי מהמשחקים מאז שהגעתי" (אריאל שלום)






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי