ברעננה מאמינים שאביטן יכול להשאיר את הקבוצה בליגה, שינויים בהרכב לקראת נס ציונה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

בקבוצה מתנחמים בכך ששלושת המשחקים עד סיום הליגה הסדירה ייערכו במושבה. דריכות שיא לקראת משחק התחתית. המאמן מתכנן: עדי נמני ובן בנימני יחזרו ל-11, אור דסה בכוננות. מתיאוס, נאה וקונה יעזבו בקיץ

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל רעננה לקראת המשחק נגד סקציה נס ציונה שגם היא מדורגת מתחת לקו האדום, אחד המשחקים החשובים ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות. במועדון לא מדברים יותר על הקשיים והמחלוקות בחלון ההעברות ונותנים אמון במלא במאמן ניסו אביטן לחלץ את הקבוצה מהמצב הקשה ולהשאירה בליגת העל. כזכור, כפי שדווח בספורט1, המאמן הציע את התפטרותו. בקבוצה מתנחמים בכך ששלושת המשחקים  עד לסיום הליגה הסדירה ייערכו כולם באצטדיון המושבה: במשחק הקרוב רעננה תגיע כאורחת לאצטדיון המושבה, בהמשך תארח בביתה את בני יהודה ובמחזור הנעילה (26) תתארח אצל הפועל כפר סבא שגם עבורה המושבה הוא האצטדיון הביתי.

בקבוצה דואגים מפציעתו של החלוץ יואב תומר (בשריר הירך האחורית), מהשחקנים הבולטים בקבוצה, וישנם מאמצים גדולים להכשירו למשחקים הקרובים. גם כארם ארשיד התלונן על כאבים. החלוץ הגרמניאיטלקי איליה סוריאנו כבר עזב את ישראל ויעבור ניתוח לשחזור רצועת הברך בגרמניה. סוריאנו נפצע, כזכור, במשחק נגד עירוני קריית שמונה והמועדון הבהיר כי יעמוד בכל תנאי החוזה מולו. חוזהו של החלוץ מסתיים בתום העונה ואין אפשרות להקפיאו. 

לקראת המשחק החשוב בקבוצה מתכננים מספר שינויים בהרכב. עדי נמני ובן בנימין עשויים לשוב ל-11 כאשר גם אור דסה נמצא בכוננות. במהלך ההפסד המתסכל למכבי נתניה ביום שבת, כזכור, שלושה מהזרים של הקבוצה לא היו בסגל – דויד מתיאוס, דיוויון נאה ויא-יא קונה. השלושה, אותם רצו במועדון לשחרר כבר בינואר – לא ימשיכו בעונה הבאה בכל מקרה. בקבוצה רוצים להגיע במומנטום חיובי לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל תל אביב בעוד שלושה שבועות. העפלה לחצי גמר גביע המדינה דווקא בעונה כזו קשה תהיה אתגר וגם פרס גדול עבור המועדון.



אור דסה. בתמונת ההרכב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי