הפועל כפר סבא מתכוננת לאשדוד: "יודעים שהכל תלוי בנו"

שחקני הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא | עדי אבישי

לאחר ההפסד המאכזב להפועל חדרה, הירוקים דרוכים לקרב התחתית מול הדרומיים: "קבוצה שיודעת כיצד לכבוש". ברקמן: "הניצחונות הקודמים גרמו לנו להתחבר יותר כקבוצה", רייכרט וקיזיטו ייעדרו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

ביום שבת הקרוב הפועל כפר סבא תארח את מועדון ספורט אשדוד, ותנסה להתאושש מההפסד המתסכל להפועל חדרה במחזור האחרון, כשכזכור לפני כן הירוקים טרפו הרבה מאוד קלפים בתחתית עם שני ניצחונות מפתיעים נגד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.

לפני ההתמודדות מול הקבוצה הדרומית, המאמן אופיר חיים סיפר: "אשדוד היא קבוצה איכותית מאוד ואנחנו לא יכולים להתכונן רק לכמה שחקנים בודדים. נערכים למפגש קשה מאוד נגד קבוצה שיודעת כיצד לכבוש ולסכן את השער. אנחנו אחרי שבוע לא פשוט, אבל התכוננו טוב וצברנו כוחות לקראת המשחק".

המאמן יחסר את הקשר בן רייכרט בסגלו, אשר הורחק במשחק האחרון לאחר שספג שני כרטיסים צהובים במחצית הראשונה נגד חדרה. בנוסף, גם קיזיטו האוגנדי ייעדר, זאת לאחר שעבר צילום אולטרסאונד אשר אישר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי. בקבוצה מעריכים כי הוא יחזור עד תחילת משחקי הפלייאוף התחתון.


חיים. "נערכים למפגש קשה מאוד" (אריאל שלום)

לאחר חיים, גם הבלם ג'ניה ברקמן דיבר לקראת המשחק החשוב: "השבוע שעברנו ושני הניצחונות המשמעותיים גרמו לנו להתחבר עוד יותר כקבוצה. קיבלנו הרבה ביטחון להמשך הדרך, והבנו שהכל תלוי בנו. ההפסד לחדרה קלקל מעט, אבל אנחנו עם הפנים קדימה".

בקרמן, שתופקד במשחקים האחרונים כקשר אחורי המשיך: "ברמה האישית, אני מרגיש טוב אני משחק בתפקיד חדש וחשוב, וכמובן לא קל. כל עוד הקבוצה צריכה אותי, אני אהיה בכל מקום על המגרש. אשדוד? הצוות הכין אותנו מצוין, כמו לכל משחק. אנחנו קודם כל מסתכלים על עצמנו. אם נגיע דרוכים כפי שכבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים, נשיג את הנקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי