בכפ"ס מבינים: "ניצחון על אשדוד – צעד חשוב בדרך להישארות"

עומר פדידה, אופיר חיים
עומר פדידה, אופיר חיים | אריאל שלום

החבורה של אופיר תקווה להשיג שלוש נקודות ביתיות (שבת ב-18:30) ולנצל את העובדה שקריית שמונה תתארח אצל מכבי תל אביב ואילו רעננה ונס ציונה ישחקו אחת מול השנייה. קופי צפוי לחזור להרכב על חשבון רייכרט

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד במחזור שעבר מול הפועל חדרה, הפועל כפר סבא תנסה לצבור מחר (שבת ב-18:30) ניצחון שני רצוף בביתה ולעשות צעד נוסף לעבר הבטחת המקום בליגה הבכירה כשתפגוש את מ.ס אשדוד.

"מבחינתנו זה לא פחות ממשחק עונה: אם ננצח מחר וקריית שמונה תפסיד למכבי תל אביב, אנחנו נפתח פער משמעותי מקבוצות התחתית ונוכל להתקרב משמעותית להישארות בליגת העל", אמרו במועדון.

המאמן אופיר חיים ערך אתמול אסיפה על היריבה בה הזהיר את שחקניו מהחלק הקדמי המסוכן של אשדוד ומהעובדה שכל שחקן בשורות החבורה של רן בן שמעון מהווה סכנה באזורים המסוכנים.

מבחינה מקצועית, בן רייכרט המורחק ייעדר מחר כשאת מקומו צפוי למלא גרשון קופי שיחזור ל-11 לאחר מספר שבועות.  גם אדריאן רוצ'ט נמצא בתמונת ההרכב וצפוי לתפוס את מקומו של ג'ניה ברקמן כשהמאמן מתכנן מערך מעט התקפי יותר.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, דן עזריה, אדריאן רוצ'ט (ג'ניה ברקמן), עומר פדידה, בובקר טראורה, אמדו סוקונה.


בתמונת ההרכב. אדריאן רוצ'ט (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי