עטר, ממן ופלומיין תורגלו לקראת הפועל ת"א, הקהל האדום לא רוכש כרטיסים

אלירן עטר, פרדי פלומיין
אלירן עטר, פרדי פלומיין | דני מרון

שני שחקני הרכש יפתחו שוב ב-11, גם גרצ'קין וקונטה בהרכב. המאמן הקרין את התקציר נגד מכבי חיפה ושומר על השחקנים דרוכים. אוהדי היריבה קנו 1,200 כרטיסים בלבד לעומת 17 אלף אוהדי בית"ר ירושלים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה הערב (שבת) אימון נוסף לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב (יום שני), ממנו עולה כי רוני לוי ישמור על ההרכב שפתח במהלך הניצחון 0:2 על מכבי חיפה. המשמעות: אלירן עטר שוב יפתח שוב בכנף, חנן ממן במרכז הקישור ומקס גרצ'קין ואנטואן קונטה, שקיבלו את חולצת ההרכב במשחק האחרון, ימשיכו גם הם ב-11. המאמן הקרין לשחקניו את תקציר המשחק מול מכבי חיפה. למרות הניצחון, הוא לא הרבה להחמיא לשחקנים. "אולי הוא רוצה לשמור עלינו דרוכים לקראת המשחק, רוצה שנהיה עם הרגליים על הקרקע", אמר אחד השחקנים.

בינתיים, אחרי הגעת כ-300 אוהדים לאימון אתמול, שלווה באבוקות ורימוני עשן, וקריאות ושלטים נגד היריבה – הטירוף של האוהדים לקראת המשחק נמשך. 17 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם בטדי, מתוכם 1,200 בלבד של אוהדי הפועל תל אביב. בבירה העריכו כי אוהדי האדומים לא מעוניינים להגיע למשחק.

בנושא אחר: ביום חמישי, 27.2, יתקיים אירוע לחברי הבית"ריסט, בו יופיעו שלישיית מה קשור ועידן עמדי. בית"ר הודיעה כי במהלך האירוע ייכנס אלי אוחנה להיכל התהילה של המועדון. משה חוגג צפוי לשוחח עם האוהדים. אוהדי בית"ר רכשו כבר מאות כרטיסים לאירוע.

רוני לוי. שומר על השחקנים דרוכים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי