מכלוף יזמין את שחקני הפועל כפ"ס לארוחה: "הבין שטעה"

טל מכלוף
טל מכלוף | אריאל שלום

הבלם, שהשתולל במחצית המשחק מול אשדוד, לא ייקנס. אופיר חיים ערך אסיפה לשחקנים והגן עליו: "אחד המנהיגים שלנו, טעויות קורות". קיזיטו בשלבי החלמה מתקדמים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)
לאחר שני הפסדים רצופים (2:0 להפועל חדרה ו-3:1 למ.ס אשדוד), בהפועל כפר סבא ינסו ביום ראשון לצאת לדרך חדשה. הקבוצה של אופיר חיים תתארח באצטדיון בנתניה ותפגוש את הפועל באר שבע (20:00, ספורט3), שכידוע תשחק באצטדיון בשרון בעקבות עונש הרדיוס שספגה.
 
 
"היכולת שלנו מול הקבוצות הקטנות היא טובה יותר, אבל דווקא נגד הגדולות אנחנו משיגים תוצאות יותר טובות בתקופה האחרונה", אמרו במועדון. "אנחנו רוצים להראות שמבין קבוצות התחתית, אנחנו הקבוצה הטובה ביותר ואנחנו צריכים לבוא לפלייאוף בכושר טוב".
 
 
בכפ"ס מנסים לשים בצד את האירוע במחצית המשחק מול מ.ס אשדוד, אז השתולל הבלם טל מכלוף בחדר ההלבשה מרוב עצבים, והמאמן החליט להחליף אותו בהפסקה. אופיר חיים ערך לשחקניו אסיפה ביום שלאחר המשחק והתייחס לנושא: "טל אחד המנהיגים שלנו. הוא טעה וזה קורה, יש אמוציות במשחק. עברנו את זה והוא יודע שהוא טעה".
 
 
הבלם לא צפוי להיקנס, אך כן צפוי להזמין את חבריו לארוחה וכך יסיימו במועדון את הסיפור. בינתיים, שחקן ההתקפה קיזיטו, אשר סובל מקרע בשריר הארבע ראשי זכר לפציעה במשחק מול בית"ר ירושלים, נמצא בשלבי החלמה מתקדמים. עם זאת, בקבוצה לא יסכנו אותו ומתכננים להחזירו לפעילות עם תחילת משחקי הפלייאוף התחתון.


אופיר חיים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי