חוגג ואוחנה מאוכזבים: "הפועל חנתה ברחבה". בן חיים עשוי לעזוב

דיוגו ורדסקה, שלום אדרי, שי קונסטנין, שלומי אזולא
דיוגו ורדסקה, שלום אדרי, שי קונסטנין, שלומי אזולאי | דני מרון

הבלם לא נכלל בסגל מסיבה מקצועית ונראה שיחפש בית חדש. הבעלים, שכתב פוסט נוקב, הביע תסכול ובבית"ר אמרו: "במקום שטדי יהיה יתרון, פישלנו". לוי לשחקנים: "תהיו רגועים, דיברנו על זה". נקודות האור: עטר והקהל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על מכבי חיפה, בבית"ר ירושלים היה מי שהאמין שהקבוצה של רוני לוי יכולה להתמודד על המקום השני. אתמול (שני), אחרי ההפסד הכואב 1:0 להפועל תל אביב, בבית"ר כבר הפנימו את מה שהצוות המקצועי הבין כבר מזמן: המטרה נותרה להתחרות עם הפועל באר שבע על המקום השלישי.

למרות ההפסד, בקבוצה רואים נקודת אור בצד המקצועי – שחקני הרכב עטר וממן. עטר בלט אתמול בניסיון לקחת את המשחק על עצמו, ממן ניסה לאיים על השער. "ברור שאחת הבעיות שלו היא המסירה האחרונה. ראינו את הסטטיסטיקה בסיום, בעטנו 18 פעמים לשער, הפועל בעטה פעמיים למסגרת והבקיעה בפנדל, זה כל ההבדל", אמר אחד השחקנים. מנגד, דיוגו ורדסקה ספג ביקורת על המהלך שהוביל לפנדל. "הוא יכול היה להימנע, עבירה מיותרת שהכניסה את כולנו ללחץ. נאלצנו לרדוף אחרי הפועל וכל המשחק השתנה", הודו בבית"ר בסיום.

בסיום קילל חלק מהקומץ את שלומי אזולאי, אבל בבית"ר לא מייחסים לכך חשיבות ורואים בו את אחד השחקנים החשובים בקבוצה. טל בן חיים לא נכלל בסגל ובקרב השחקנים היה מי שאמר כי ביכולת של הבלמים במשחקים האחרונים, היה אפשר לתת לו יותר דקות לאחר שכבר חזר מפציעה. בן חיים עשוי לעזוב את בית"ר בקיץ אם המגמה לא תשתפר. בשלב זה, ההערכה היא ייאלץ למצוא יעד חדש.


אפילו לא התלבש אתמול. בן חיים (דני מרון)


האוהדים זעמו. אזולאי בסיום המשחק (דני מרון)

משה חוגג ואלי אוחנה הסתודדו שעה ארוכה לאחר המשחק ושוחחו על האירועים. חוגג עצמו, שהיה מאוד מאוכזב בסיום, פרסם הלילה פוסט נוקב והתייחס ל"בונקר של הפועל תל אביב". בבית"ר לא הופתעו מהדברים שכתב, במיוחד כשאתמול לאחר המשחק דאג להשמיע בפני גורמים במועדון את אכזבתו מהמשחק. עוד במחצית, רוני לוי הבהיר לשחקנים כי לא אהב את מה שראה. "אתם צריכים להיות יותר רגועים, תניעו את הכדור בסבלנות ותהיו מדויקים. כבר דיברנו על זה", אמר להם המאמן.

בסיום, נרשם בחדר ההלבשה תסכול רב. "הפועל חנתה את האוטובוס ברחבה שלה מהרגע שבו היא הבקיעה, והיא הבקיעה מוקדם", אמר הלילה אחד השחקנים. "אנחנו יכולים לכעוס רק על עצמנו. איבדנו ריכוז מול השער, דווקא מבחינת היכולת הקהל היה אתמול מרוצה יותר מאשר במשחקים שניצחנו".

לפחות מנקודה אחת מרוצים בבית"ר, והיא התנהלות הקהל, שעודד ברוב שלבי המשחק והגיע בהמוניו (כ-22 אלף) לטדי, המגרש בו הפסידה ארבע פעמים העונה. "חייבים להפוך את הקהל ליתרון. במקום שנתעלה על עצמנו אתמול, פישלנו", אמר הלילה גורם בקבוצה, "דווקא כשהקהל הצביע ברגליים, גול אחד היה מספיק כדי להפוך את הקערה עם הדחיפה שלהם".


אחת משתי נקודות האור. אוהדי בית"ר (דני מרון)

בנושא אחר, המשטרה עצרה אתמול ועיכבה לחקירה שמונה אוהדים. שישה מהם בשל הפרת הסדר הציבורי ועוד שניים החשודים בהחזקת סם מסוכן. במשטרה ציינו כי נעשו בדיקות מקיפות סביב טדי כבר משעות הצהריים ומנעו מאוהדים להכניס אלכוהול למגרש. בוצעו 65 שפיכות אלכוהול.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי