לקראת קריית שמונה: מכבי נתניה תצא למלון ביום שישי

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | אריאל שלום

למרות הסיכויים הנמוכים להתברג בפלייאוף העליון, במועדון שומרים על תקווה והחליטו לעלות צפונה לאחר האימון המסכם: "מגיע לנו להיות בתמונה במחזור האחרון ועם אצטדיון מלא". קהת, אשר יושב שבעה, לא צפוי לשחק

(גודל טקסט)

למרות הניצחון אמש (שני) של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים, שהפחית עוד יותר את סיכוייה של מכבי נתניה להעפיל לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה, בקבוצה מנסים לשמור על אופטימיות לקראת שני מחזורי הסיום. כידוע, לאחר 24 משחקים נמצאת נתניה במקום השמיני, מרחק שלוש נקודות מהפועל חדרה השישית כשנותרו שש נקודות בקופה והיא לקראת משחקים מול קריית שמונה ומכבי תל אביב.

"ספגנו שער אחד במשחקים האחרונים ויכול להיות שאם היינו מצליחים להתחזק שבועיים קודם לכן, היינו במצב הרבה יותר טוב", הודו במועדון, "אבל אין מה להסתכל אחורה, אנחנו צריכים לחשוב רק על המשחק מול קריית שמונה ולנצח אותו. מגיע למכבי נתניה להגיע למחזור האחרון כשהיא בתמונה עם אצטדיון מלא", הוסיפו בנתניה.

כדי לערוך הכנה ראויה למשחק, הקבוצה תצא כבר ביום שישי למלון, לאחר האימון המסכם: בקבוצה ילונו במועצה המקומית יסוד המעלה, מרחק רבע שעה נסיעה מקריית שמונה.

מי שלא צפוי לקחת חלק במשחק הוא הקשר רועי קהת, שבמהלך השבוע הקרוב יושב שבעה על אחותו נועה ז"ל ולא צפוי להתאמן. "מה שרועי עשה בשבת והעובדה ששיחק, זה משהו מדהים. הוא צריך להיות עם המשפחה שלו", אמרו בקבוצה.


קהת. "מה שהוא עשה בשבת זה מדהים, הוא צריך להיות עם המשפחה" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי