חלום הפלייאוף נגמר, העתיד לוט בערפל: תחושות קשות במכבי נתניה

אלמוג כהן , אייל סגל , דראפיץ' וברדה
אלמוג כהן , אייל סגל , דראפיץ' וברדה | דני מרון, אריאל שלום

בקבוצה כאבו את ההפסד לק"ש: "ההופעה שלנו הייתה בושה". אלמוג כהן שבר את שיא ההרחקות לעונה: "ניסה להקריב את עצמו". עמוס התלונן על קריאות הומופוביות, במועדון מחכים להחלטת אייל סגל

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

 מכבי נתניה הגיעו אמש למשחק מול עירוני ק"ש במטרה אחת: לצבור שלוש נקודות שישאירו סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון במחזור האחרון נגד מכבי תל אביב. אך היהלומים נכשלו במשימה. הקפטן אלמוג כהן הורחק בדקה השמינית, ומשם הכל השתבש במהירות. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' התפרקה וספגה שלושה שערים מהקבוצה שמדורגת במקום ה-12 בליגה. 

אחד השחקנים הודה לאחר המשחק: "ההופעה שלנו הייתה בושה, לא הייתה דרך. הפסדנו לקבוצה שלא ניצחה ב-2020. זה היה יכול להיגמר יותר מ-3:0. אי אפשר להסביר את הגולים ההזויים, שניים עצמיים. אבל קשה להיראות טוב כשאתה משחק עם עשרה שחקנים אחרי פחות מעשר דקות".

על אלמוג כהן, שהורחק בפעם הרביעית העונה ושבר את שיא ההרחקות בליגת העל אמרו: "זה לא היה חכם מצד אלמוג, אבל הוא ניסה להקריב את עצמו ולמנוע גול. זה הדבר היחידי שעבר לו בראש". 

בקבוצה מבינים שלאור היכולת החלשה, מקומם לא בפלייאוף העליון: "לא הגיע לנו. זה מבאס שככה זה נגמר, אבל יש גם עונות כאלה. תחילת העונה הייתה גרועה מדי ולא הצלחנו להתאושש, התחברנו מאוחר מדי. איבדנו הרבה מאוד נקודות העונה סתם".

השוער דני עמוס ספג אמש קריאות הומופוביות, ולא בפעם הראשונה העונה. הפעם מצד אוהדי ק"ש, עמוס פנה למשקיף במחצית, אך לטענתו, נמסר לו "שזה חלק מהמשחק".


דני עמוס על הקריאות ההומופוביות: "אני לא גיי, אני נלחם את המלחמה של האנשים השקטים שלא יכולים לדבר" (קרדיט לתמונה: אריאל שלום)

ניקו אולסק סבל בסיום מכאבים במפשעה, וגם החלוץ פאטוס בצ'יראיי ספג מכה שגרמה להחלפתו. בקבוצה הרגיעו שלא מדובר בפציעות חמורות ונכון לרגע זה, הם אינם נשלחו לצילום ובקבוצה יעקבו אחר מצבם ביומיים הקרובים. הבלם טים הויבך, סובל משפעת כבר שבוע. רופא המשפחה אליו הלך המליץ לו על תרופות אשר אסורות ע"פ תקנות ההתאחדות, ולכן בקבוצה לא לוקחים סיכונים ומעדיפים לרפאו באמצעים טבעיים.

כעת, כשחלום הפלייאוף העליון נגמר, בקבוצה שוררת אי וודאות לגבי העונה הבאה. כזכור, הבעלים אייל סגל הודיע על עזיבתו, ועתידה של הקבוצה לוט בערפל, בדומה לשל מספר שחקנים בכירים. בקבוצה לא מתכוונים כרגע לממש את האופציה על ניקו אולסק לעונה הבאה, ומסרים הועברו לנציגיו. גם דני עמוס מסיים חוזה בתום העונה. לשוער הייתה אופציה בהסכם לחידוש אוטומטי אם הקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון, וכעת השחקן שוקל את עתידו, כשהאקסית מכבי פתח תקווה מעוניינת להחתימו.


אייל סגל. אי וודאות במועדון (דני מרון)

בנוגע לצוות המקצועי, צמד המאמנים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מחזיקים חוזה לעונה נוספת והשניים מעוניינים להמשיך, ומאמינים שביכולתם להמשיך להוביל את הקבוצה בהצלחה כפי שעשו בעונות האחרונות, אך שני הצדדים ממתינים להתפתחויות בנוגע לעתיד הקבוצה, והסוגיה התקציבית עשויה להשפיע אם אחד מהשניים יקבל הצעות מקבוצות אחרות.

בנתניה מתכננים לשלב מספר שחקני נוער בקבוצה הבוגרת עד תום העונה, ביניהם מתן לוי ומשה מולה, שהחלו להתאמן עם הקבוצה הבוגרת לאחרונה וצפויים לקבל דקות משחק בפלייאוף התחתון. 


סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. מחכים להתפתחויות (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי