קלינגר: "האדום שינה את המשחק, יכול להיות שנעשה שינויים"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן הפועל ת"א דיבר לאחר התבוסה בדרבי: "אין לי מה לנתח משחק כזה, מכבי ת"א הייתה טובה יותר". לקראת המשחק נגד חדרה: "מקווה שנוכל לעשות את העבודה, נבוא כדי לנצח". דגני: "צעירים לומדים מטעויות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:2 על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, הפועל תל אביב הגיעה עם ציפיות רבות לדרבי התל אביב נגד מכבי תל אביב בידיעה שניצחון יבטיח כבר הערב (שני) את הכרטיס לפלייאוף העליון. אך האדומים שלא ניצחו את הצהובים מאז 2014 לא באמת הוו יריב משמעותי ובדיוק כמו בסיבוב הקודם הובסו 3:0.

הפועל תל אביב הצליחה להישאר במשחק במחצית הראשונה, עד שספגה מכדור חופשי של עומר אצילי בדקה ה-35, ולפני שריקת המחצית אפשר לומר שהקבוצה של ניר קלינגר איבדה תקווה בעקבות הרחקתו של שי אייזן. ב-45 הדקות הנוספות ספגה שני שערים נוספים על ידי אייל גולסה וצ'יקו אופואדו והאדומים יאבקו על הכרטיס לשישייה הראשונה במחזור הנעילה של העונה הסדירה נגד הפועל חדרה (שבת, 19:50, שידור ישיר בספורט4).

המאמן ניר קלינגר אמר בסיום המשחק: "האם השער היה חוקי? החוק הוא ברור, גם שאנחנו בועטים כדורים חופשיים אנחנו מתרחקים מטר. לגבי ההרחקה, אני לא ראיתי אם היה אדום אבל זה לא העניין. עד השער הראשון שיחקנו טוב והיו יציאות נחמדות קדימה, אבל אין לי מה לנתח את המשחק הזה, כי אחרי האדום זה היה משחק אחר לגמרי. אחרי זה היה קשה לנו מאוד, מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, היו כל מיני דברים שהשפיעו על המשחק ומעבר לזה מכבי תל אביב הייתה טובה יותר וניצחה את המשחק".

ניר קלינגר מאוכזב (דני מרון)

אתם באותה נקודה בדיוק כמו בסיבוב הקודם: "ממש לא, ניצחנו את בית"ר ירושלים והגענו למצב מסוים, נראה איך אנחנו משנים פאזה כי אלו משחקים שונים לחלוטין. אני מקווה שנוכל לעשות את העבודה נגד חדרה כי זה ברגליים שלנו ונקווה לטוב".

אם הפועל תל אביב יכולה להתמודד בפלייאוף העליון: "את התשובה נצטרך לתת בזמן אמת אם נהיה שם. הייתי שם בעבר כשהייתי בהפועל חיפה והתמודדנו יפה מאוד, אבל אנחנו עדיין מאוד רחוקים ממנו. ואנחנו חייבים לנצח את המשחק למרות שכנראה גם תיקו יספיק אבל אנחנו נרצה לנצח את המשחק".

יש שלושה זרים על הספסל: "מי שנמצא בכושר הכי טוב הם אלו שמשחקים ולא נבחן אותם על שום פרמטר אחר. זה הרכבה שרץ טוב וניצח. יכול להיות שיהיו שינויים, נעשה את ההתאמות ונהיה מוכנים. ינקו חוזר לשער? אני לא יודע נחכה לשבת".

"אחרי האדום זה היה משחק אחר" (דני מרון)

אוראל דגני הוסיף: "רצינו לשחק בתוכנית מסוימת והאדום די שינה לנו את המשחק אני רוצה לומר שאני מצטער בשביל האוהדים שבאו ועשו תוצאה יפה מאוד וחושבים על המשחק הבא ונצטרך לנצח את חדרה כדי להיות בפלייאוף העליון. האם זה לא היה כוחות? אני לא מסכים, שיחקנו טוב וגם הבנתי שהגול שלהם לא היה כל כך כשר, אבל לא הגיע לנו לנצח. כולנו היינו מבואסים וכמו שאמרתי קודם ממשיכים הלאה".

"ניגשתי לשי אייזן ואמרתי לו מה אני חושב, אין מה לעשות שחקנים צעירים ולומדות מטעויות ויש לנו הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים. נצטרך להרים את השחקנים ולהחזיר להם את הביטחון, לפני חדרה. אם לא נהיה בפלייאוף העליון קשה לומר שזו תהיה אכזבה גדולה לאור הסיבוב הראשון שהיה קטסטרופה ואם לא ניקח את זה נהיה מאוכזבים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי