ניק בלקמן ואילון אלמוג מתמודדים על מקום בהתקפת מכבי ת"א

איילון אלמוג
איילון אלמוג | אריאל שלום

האנגלי לא פתח בהרכב של איביץ' מאז אוקטובר, אבל נלקח בתוכניות לקראת מכבי נתניה (שבת, 17:00 בספורט4). אפשרות נוספת: כהן יוסט לחוד והחלוץ הצעיר ישחק באגף שמאל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, שמוליכה את הטבלה בפער של שש נקודות, תצא מחר למשחק חוץ נגד מכבי נתניה במסגרת מחזור הסיום של הליגה הסדירה (שבת, 17:00 בספורט4). האלופה תנסה להגדיל את הפער לתשע נקודות ובכך להפעיל לחץ על הירוקים, שישחקו רק ביום ראשון נגד הפועל באר שבע.

במהלך השבוע עסקו במועדון בפציעות של שני החלוצים, איתי שכטר ובעיקר צ'יקו אופואדו שקרע את גיד הירך ולמעשה סיים את העונה. החלוץ הניגרי סובל מפציעה כמעט זהה לזו שהיתה לקשר דור פרץ ונכון לעכשיו זמן ההחלמה שלו מוערך בכחמישה חודשים. במכבי עדין לא קיבלו החלטה סופית, אולם מרבית הסיכויים שחוזהו של אופואדו, שמסתיים בסוף העונה הנוכחית, לא יוארך. עוד לפני שנפצע, במועדון היו ספקות לגבי השארתו של החלוץ הניגרי והנחת העבודה היתה שלא להאריך עמו את ההתקשרות ולחפש חלוץ זר בכיר יותר. כעת ולאחר שנפצע ויוכל לחזור לפעילות מלאה רק בעוד מספר חודשים ובהנחה שיאלץ להחמיץ גם את קמפיין המוקדמות באירופה, בין אם בליגת האלופות ובין אם בליגה האירופית, החוזה שלו ככל הנראה לא יוארך.

בנוגע למשחק מחר, נראה שההתלבטות היחידה של המאמן ולאדן איביץ' היא בנוגע לאיוש עמדת החלוץ המרכזי. על פי דבריו של איביץ' במסיבת העיתונאים אתמול, ניתן להבין שניק בלקמן יהיה זה שיקבל כעת את חולצת ההרכב, אולם למאמן יש גם אפשרות להציב את יונתן כהן בעמדת החלוץ, כמו בשלבי הסיום בדרבי, וכך לתת לאילון אלמוג את המקום בכנף שמאל. כהן, אגב, יצטרך להיזהר מספיגת כרטיס צהוב שיהיה החמישי שלו ויגרום לו להחמיץ את משחק העונה נגד מכבי חיפה בעוד שבועיים.


בלקמן. יפתח בהרכב לראשונה מאז אוקטובר? (דני מרון)

מי שעשוי להיכלל מחר בסגל, לראשונה מאז חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה, הוא דור פרץ, שחזרתו נדחתה מספר פעמים וכעת ינסו בצוות המקצועי להכניסו בהדרגה לעניינים לקראת קרבות ההכרעה בפלייאוף.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, אבי ריקן (דור מיכה), עומר אצילי, יונתן כהן, ניק בלקמן (אילון אלמוג).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי