מסתמן: כל משחקי המחזור הראשון בפלייאוף העליון יידחו

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אריאל שלום

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל והוראות משרד הבריאות, לספורט1 נודע כי בהתכנסות דירקטוריון המנהלת צפויה להתקבל ההחלטה שלא לקיים את המחזור ה-27 שאמור היה להיפתח בשבת בבלומפילד

(גודל טקסט)

התפשטות נגיף הקורונה בישראל: לאור כל אירועי היום (רביעי), שכללו בין השאר את דחיית משחק גביע המדינה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, קיום המשחק בין הפועל תל אביב להפועל רעננה לעיני 5,000 צופים לכל היותר ועריכת המשחק של הפועל ירושלים נגד פריסטרי בליגת האלופות בדלתיים סגורות, מנהלת הליגות בכדורגל תתכנס מחר (חמישי) ומסתמן כי משחקי ליגת העל, לפחות במחזור הקרוב, יידחו.

מנהלת הליגות הודיעה כבר בשעות הצהריים על כך שמחר ב-10:30 היא תכנס ישיבה דחופה כדי לדון בהתפתחויות כתוצאה התפרצות נגיף הקורונה בישראל, סערה שהחלה לאחר שנודע כי נשא של הנגיף ישב בשער 8 של אוהדי מכבי תל אביב בדרבי בשבוע שעבר. בשל הוראות משרד הבריאות, שאוסרות על קיום אירועים עם נוכחות של מעל 5,000 אנשים, האלטרנטיבה הקיימת היחידה של המנהלת היא להורות על קיום משחקים תחת מגבלות קהל או בדלתיים סגורות.

עד כה, כבר נודע כי מכבי חיפה תדרוש לדחות את המחזור הקרוב, שכידוע יכלול רק את שלושת משחקי הפלייאוף העליון. במחזור הקרוב אמורים להיערך שלושה משחקים שבהם הצפי לכמות רבה של קהל – מכבי תל אביב אמורה לארח בשבת את הפועל חיפה, מכבי חיפה את הפועל תל אביב ביום שני ובמקביל בית"ר ירושלים את הפועל באר שבע – ועל כן נבדקת האפשרות לדחות את המפגשים הללו למועד אחר, החלטה שצפויה להפוך מחר לרשמית, בתקווה שהסערה תחלוף במהרה.

האפשרות הראשונה היא לדחות את המחזור הקרוב ואולי גם את המחזור השני של הפלייאוף לאחרי פגרת הנבחרת ולערוך עד אז הערכות מצב בהתאם להתפתחויות. האופציה השנייה היא להורות על קיום כל משחקי הכדורגל ללא קהל והאופציה השלישית, שמסבכת מאוד בעיקר את המועדונים הגדולים, לקיים משחקים תחת מגבלת הכנסת 5000 צופים בלבד בכל משחק.


אוהדים הערב בבלומפילד במשחק הגביע בין הפועל ת"א לרעננה 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי