כפי שפורסם בספורט1: סטפן ספירובסקי יטוס למקדוניה

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | אריאל שלום

ראשי הפועל תל אביב אישרו לקשר נבחרת מקדוניה הצפונית להמריא לארצו ולהצטרף לסגל בהנחה שייערך משחק פלייאוף היורו נגד קוסובו ובנוסף כדי שיהיה לצד אשתו העומדת ללדת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

זה לא סוד שסטפן ספירובסקי מתקשה להסתגל לחיים בישראל. קשר נבחרת מקדוניה הצפונית, שהגיע להפועל תל אביב בתחילת העונה מפרנצווארוש ההונגרית, כבר היה על סף עזיבה בינואר, אולם בסופו של דבר, גם בשל השיפור הניכר ביכולתו והמומנטום בזכותו יצרה הפועל ת"א, הוחלט כי יישאר בארץ עד תום העונה. כעת, לאור ההתפתחויות הבוקר וכפי שפרסמנו אתמול לראשונה, הקשר ביקש את את רשות המועדון להמריא למקדוניה הצפונית וכעת לא ברור מתי יוכל לשוב, אם בכלל.

"הבוקר נערכה שיחה בין משה סיני וניר קלינגר לקשר סטפן ספירובסקי, בה ניתנה לשחקן האפשרות להחליט האם ברצונו לטוס לצפון מקדוניה, בכדי שיוכל לשהות לצד אשתו שאמורה ללדת בשבועות הקרובים", הודיעה הפועל תל אביב, "לבקשת סטפן ולאחר שכל המשתנים נלקחו בחשבון, הוחלט לאפשר לו לטוס לארצו, יהיו ההשלכות אשר יהיו. כמו כן, הקשר קיבל תכנית אימונים מסודרת ממאמן הכושר עופר דורון. כמועדון, אנו מחויבים לדאוג לשלום השחקנים, אך מדובר במקרה חריג ואנו מכבדים את החלטתו של סטפן. הנהלת המועדון והצוות המקצועי איחלו לסטפן ואשתו לידה קלה, בתקווה כי המצב ישוב לקדמותו במהרה".

כמובן שבעקבות התפרצות נגיף הקורונה, גם אם הקשר ירצה לשוב לארץ, כל עוד לא יהיו התפתחויות הוא ייאלץ לשהות בבידוד וניתן אף להטיל ספק באפשרות שיוכל לשוב ארצה לאור ביטול טיסות רבות ברחבי העולם.

באשר לעתידו של השחקן במועדון, להפועל תל אביב אופציה על הארכת חוזהו של ספירובסקי בתוספת של 15,000 דולר, אולם משפחת ספירובסקי מעדיפה לעזוב את ישראל וגם בחלון ההעברות של ינואר הדבר היה על הפרק. מכיוון שהוא ייצא כעת מישראל לשהות לצד משפחתו ואולי לקראת משחקי פלייאוף היורו ובהתאם להתפתחויות, בהחלט ייתכן שהקשר לא ישוב יותר ארצה להמשך העונה או לקראת העונה הבאה.


ספירובסקי ואלטמן. לא ישתפו יותר פעולה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי