פרסום ראשון: נערכה פגישה בין אלונה ברקת לנציגי השחקנים

לואי טאהא , נאור סבג
לואי טאהא , נאור סבג | לירון מולדובן

לספורט1 נודע כי בן ביטון, בן שהר, מרואן קבהא ולואי טאהא נועדו עם הבעלים בביתה על מנת לדון בקיצוץ הרוחבי. מאוחר יותר תתקיים שיחה בין כל השחקנים על מנת לגבש חזית אחידה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

 דקות ספורות לאחר שהפועל באר שבע הוציאה הודעה על קיצוץ רוחבי של 30% לעונה הנוכחית ולעונה הבאה, נערכה היום (רביעי) פגישה בין בעלי המועדון אלונה ברקת לבין ארבעה משחקני הקבוצה.

הפגישה נערכת בביתה של ברקת, בהשתתפות בן ביטון, בן שהר, מרואן קבהא והבלם לואי טאהא. גורם במועדון סיפר לספורט1 כי "הפגישה נועדה על מנת לשמוע את דעתם של נציגי השחקנים אשר מהווים בורג חשוב בחדר ההלבשה בנוגע לקיצוץ".

על פי הערכה ובעקבות התייעצות של ארבעת השחקנים עם שחקנים אחרים במועדון עוד לפני הפגישה, נראה כי לא תתקבל הכרעה במהלך היום ותושג הסדרה בנושא רק לאחר שתיערך מאוחר הערב פגישה בין נציגי השחקנים לשאר שחקני הקבוצה.

שחקן בקבוצה שלא נכח בפגישה עם ברקת אמר לספורט1: "אני אומר זאת על דעתי בלבד, נראה שחלק מהשחקנים יסכים על קיצוץ בעונה הנוכחית, אבל לא בטוח שנסכים לקיצוץ גם בעונה הבאה. ברגע שארבעת השחקנים יתייעצו איתנו, נשמיע את דעתנו. שמעתם את דבריו של מאור בוזגלו מוקדם יותר היום, הוא היה חלק מחדר ההלבשה שלנו ומכיר את הנפשות הפועלות, אולי נתייעץ גם איתו".


שחקני הפועל באר שבע (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי