דגני: "הגענו למתווה של קיצוץ מוסכם אך לצערנו המועדון חזר בו מההסכמות"

אוראל דגני
אוראל דגני | אריאל שלום

חזרה לשולחן המו"מ? קפטן הפועל ת"א הגיב לסערת היציאה לחל"ת: "חשוב שתדעו גם את הצד שלנו, כולי תקווה שנמצא דרך בה כולם יהיו מרוצים. הקבוצה חשובה לנו, אפשר גם אחרת"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב חייכו מאוזן לאוזן בתחילת החודש עם הבטחת המקום בפלייאוף העליון. את הימים הקשים האלה בצל נגיף הקורונה אף אחד לא יכל לצפות, אלא שהמועדון מחודרוב שרוי בסערה גדולה כבר 24 שעות. האדומים, כזכור, הוציאו אתמול (רביעי) את כל השחקנים לחל"ת ומתחו ביקורת גדולה על השחקנים שלא הסכימו לקצץ. מאור בוזגלו, שההקלטה ששלח בוואטספ לשחקנים נחשפה – היה הראשון להגיב, והיום (חמישי) הגיע תורו של הקפטן אוראל דגני, שהציג נימה פייסנית, בתקווה לחזור לשולחן המשא ומתן כפי שפרסמנו הבוקר.

דגני שפך את ליבו ברשתות החברתיות והצהיר כי חשוב לו להציג את הצד של השחקנים לעניין. "בוקר טוב אוהדים יקרים. האמץ, לא כל כך רציתי לפרסם את הפוסט הזה אך לאור הפרסומים מאתמול – חשוב שתדעו את הצד שלנו השחקנים", אמר בפתח דבריו.

הקפטן חשף את הסיבה לפיצוץ: "אחרי פגישה של נציגים מטעמנו עם נציג מטעם הבעלים, הוצג לנו מתווה הקיצוץ שנע בין 20% לשכר החיילים ועד ל-70% בשכר הבכירים. לאחר מגעים שהתקיימו בינינו, השחקנים, לבעלים, הגענו למתווה של קיצוץ מוסכם וגם להחזרים אם הליגה תחזור להתקיים כסדרה". אלא שלא הכל היה ורוד. דגני טוען כי "לצערנו, ואין טעם או רצון לחפש אשמים כרגע, המועדון חזר בו מההסכמות".

לסיום הציג את תקוותיו: "כולי תקווה שנמצא דרך בה שני הצדדים יהיו מרוצים, אני בטוח שיש כזו, המועדון חשוב לנו ואנחנו בטוחים שאפשר גם אחרת. מאחל לכולנו הרבה בריאות, מתגעגע מאוד לכולכם ויאללה הפועל".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. בוקר טוב אוהדים יקרים. האמת, לא כל כך רציתי לפרסם את הפוסט הזה אבל לאחר הפרסומים מאתמול – חשוב שתדעו גם את הצד שלנו. אחרי פגישה של נציגים מטעמנו עם נציג מטעם הבעלים, הוצג לנו מתווה הקיצוץ שנע בין 20 אחוזים משכר החיילים ועד ל-70 אחוז בשכר הבכירים. לאחר מגעים שהתקיימו בינינו, השחקנים, לבעלים, הגענו למתווה של קיצוץ מוסכם וגם להחזרים במקרה שהליגה חוזרת להתקיים כסדרה. לצערנו, ואין טעם או רצון לחפש אשמים כרגע, המועדון חזר בו מההסכמות. כולי תקווה שנמצא דרך בה שני הצדדים יהיו מרוצים, אני בטוח שיש כזו, המועדון חשוב לנו ואנחנו בטוחים שאפשר אחרת. מאחל לכולנו הרבה בריאות. מתגעגע מאוד לכולכם – יאללה הפועל

A post shared by Orel Dgani ⚽ (@orel_dgani) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי