אחרי באר שבע: שחקני הפועל ת"א ישכרו עורך דין למו"מ מול המועדון

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | אריאל שלום

בקבוצת הוואצאפ, השחקנים התבקשו להתאזר בסבלנות "עד למיצוי המגעים" של דגני, בוזגלו ואלטמן עם ההנהלה. כעת, בתקווה לחזור לשולחן המו"מ, השחקנים ימנו נציג משלהם

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הסערה בהפועל תל אביב, סביב נושא הקיצוץ, נמשכת. היום (חמישי) בשעות הצהריים החליטו שחקני הקבוצה לשכור עורך דין משותף על מנת להתחיל במשא ומתן עם הנהלת הפועל תל אביב. הם עשו זאת לאחר ששחקני הפועל באר שבע שכרו אתמול עם עורך הדין רועי רוזן, שימונה ככל הנראה גם כנציג מטעם שחקני הפועל תל אביב.

כזכור, הבוקר פרסמנו כי לאחר שהנהלת הפועל תל אביב הוציאה את השחקנים לחל"ת, חלק מהשחקנים סבור כי אולי כדאי לשוב לשולחן המשא ומתן בנוגע לקיצוץ. אחד השחקנים סיפר היום בצהריים: "כבר הסכמנו לקצץ 50 אחוז מהשכר, אבל ההנהלה דרשה קיצוץ של שלושה חודשים ולא של חודשיים. התנאים השתנו לגמרי. אבל מי אמר שאנחנו לא רוצים לשאת ולתת?".

בהנהלת הפועל תל אביב מתכוננים לאפשרות שהשחקנים יפנו אליהם, אבל גורמים במועדון קוראים לשנות את הסעיף שהוצע לשחקנים, קיצוץ של 50 אחוז ברוטו, לקיצוץ במונחי נטו. "אם נחזור לשולחן המשא ומתן, זה יהיה רק בתנאים שלנו", הבהיר גורם בהנהלת הפועל.

בקבוצת הוואצאפ של השחקנים, אלה התבקשו להתאזר בסבלנות "עד למיצוי המגעים" של נציגיהם, אוראל דגני, מאור בוזגלו ועומרי אלטמן, עם ההנהלה. כעת הטיפול יעבור לעורך דין, שאמור לקיים שיחה טלפונית עם הנהלת הפועל בתקווה לסיים את הסאגה. ראשית, כך מתכננים השחקנים, הם ישלחו מכתב להנהלת הקבוצה בתקווה לחזור לשולחן המשא ומתן.


דגני ובוזגלו. ידונו עם ההנהלה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי