רוב שחקני הפועל חיפה נרשמו ללשכת התעסוקה: "מקווים לסיים את הסאגה"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

הדבר מאפשר לחניכיו של סילבס לתבוע דמי אבטלה גם בימים הקרובים. השיחות עם הנאמן יימשכו גם היום: "הסכמנו לקיצוץ על פי הדרישות, רוצים לדעת שזה הקיצוץ הסופי", אמר אחד השחקנים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, מינה אתמול (שלישי) את רואה החשבון אלעד מאירי לנאמן שלו במועדון כאשר המטרה הראשונה והעיקרית הייתה להגיע להסדר מול השחקנים על מתווה הקיצוץ בשכר בחודשים הקרובים בשל נגיף הקורונה. במהלך השבועות האחרונים ניהלו השחקנים מספר שיחות עם כץ והבעלים אף טען כי הגיעו לסיכום, אך השחקנים חזרו בהם מה שגרם לכץ לנקוט בצעד הזה של מינוי איש אחר שינהל את השיחות. מאירי כבר ערך מספר שיחות עם השחקנים והן יימשכו גם היום במטרה להגיע להסכם במהירות. כץ עצמו, אגב, הצהיר אתמול בראיון לספורט1 כי הוא שוקל את המשך דרכו.

המחלוקת הגדולה בין השחקנים למועדון הייתה רצונו של כץ להוציא את השחקנים לחופשה ללא תשלום ואת ההשלמה התנה בפיצוי שיקבל מהרשויות השונות וביניהן מנהלת הליגה. בקרב השחקנים ציינו כי הסכימו אף לקיצוץ של 40 אחוזים אך לא מוכנים להתניות האלה.

אתמול הסתיים הרישום של ביטוח לאומי למקבלי האבטלה לחודש מרץ ולספורט1 נודע כי חלק גדול מהשחקנים נרשמו ללשכת התעסוקה והדבר מאפשר להם להגיש תביעה לדמי האבטלה גם בימים הקרובים, ככה שגם אם תתקבל החלטה להוציא אותם לחל"ת אז הם יוכלו לקבל את דמי האבטלה. "הסכמנו לקצץ על פי הדרישות של המועדון ובכל זאת אנחנו רוצים לדעת שזה הקיצוץ הסופי. בכל מקרה התקווה שלנו לסיים את הסאגה ואנחנו מקווים כי הנאמן יעזור לנו בתהליך", אמר הבוקר אחד השחקנים. 

יואב כץ. הפערים יגושרו? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי