בהפועל באר שבע מבינים: הוצאה לחל"ת היא לא בהכרח פתרון משתלם

יוסי אבוקסיס, שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
יוסי אבוקסיס, שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | מאור אלקסלסי

בהתאם למכתב, בדיקה משפטית גילתה שהנאמן יהיה חייב לשלם את שכר מרץ במלואו ובהמשך לשחקנים הפצועים והזרים. בינתיים, בסביבתה של אלונה ברקת לא פוסלים חזרה בהמשך

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מנסים לקבל החלטה סופית באשר למתווה הקיצוץ עד תחילת השבוע. הסיבה: אחרי בדיקה יסודית מתברר, בהתאם למכתב אותו שלחו השחקנים לנאמן עו"ד יצחק יונגר, כי הם זכאים לקבל את משכורת חודש מרץ במלואה. כמו כן, השחקנים ערכו בירור משפטי בנוגע לסוגיית השחקנים הזרים והפצועים וייתכן כי בניגוד לעמדת הנאמן, מספר שחקנים לא יוכלו לצאת לחופשה ללא תשלום והמועדון יצטרך לשאת בנטל. "אין כאן שאלה אם אפשר להוציא זרים או לא, אפשר, אבל השאלה היא מי יצטרך לשלם להם", הודה עו"ד יונגר אחרי חשיפת המכתב בספורט1 שלשום.

כעת, במועדון מבינים שגם הוצאה לחל"ת היא לא בהכרח פתרון משתלם במיוחד. אחת האפשרויות שעלתה בקרב חלק מהשחקנים אתמול היא ניהול משא ומתן והגעה לפשרה בנוגע לקיצוץ בחודש יוני או לבקש מהשחקנים מהבודדים שמרוויחים את שכר חודש יולי לקצץ. אפשרות נוספת: לאחר שבמהלך השבוע החליטו לחתום על מתווה הקיצוץ המקורי של אלונה ברקת, קרי 30 אחוז עד תום העונה הבאה, אתמול נשלח המכתב באופן רשמי. באשר ליוסי אבוקסיס ואליניב ברדה שטרם חתמו על ההסכם, הנאמן ממתין שיגיע להסכם עם השחקנים ואז יחתים גם אותם, ייתכן שבתנאים מעט שונים.

במקביל, אוהדי הקבוצה ממשיכים להפעיל לחץ על ברקת לחזור. בסביבתה של הבעלים אמרו עד אתמול כי היא לא תחזור בה מהודעתה ואתמול נשמעו מעט אחרת. "הסיכוי נמוך, אבל אי אפשר לדעת מה יכול לקרות. היא מבינה שגם השחקנים חזרו בהם והקהל מאוד לוחץ. אין כמעט רגע שהיא לא מקבלת שיחה או הודעה מהאוהדים", אמרו. חלק מהאוהדים אף הציעו לארגן הפגנת תמיכה בבעלים.

אחד השחקנים אמר אתמול לספורט1: "יש כעס משני הצדדים ולא מעט משקעים, אבל זה יכול להיפתר ברגע אם אלונה תחזור. עשינו ויתורים מפליגים, אין שום סיבה שהיא תישאר בעמדתה אלא אם קיבלה החלטה שהיא עוזבת ללא קשר לקיצוץ".


מוצפת בשיחות ובהודעות. אלונה ברקת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי