"איאד עשה ויתורים למען הפועל, אין לי ספק שנגיע להסכמות"

איאד אבו עביד
איאד אבו עביד | מאור אלקסלסי

אביו של הבלם התייחס למחלוקת עם המועדון, אותה ינסו לפתור בתחילת השבוע. "מוקירים את הפועל כמו כל המגזר, רוצים שיבנה את עצמו בקבוצה". במועדון אמרו: מקווים שהעניין ייפתר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

"בדרך לחתימה בהפועל תל אביב היו מצד איאד המון ויתורים בנושא הכלכלי. המטרה שלנו היא שהוא יבנה את עצמו להמון שנים במועדון, הוא כאן כדי להישאר". כך אמר היום (שישי) מוחמד אבו עביד, אביו של הבלם האדום, בשיחה עם ספורט1.

לאחר שבנו טרם חתם על מתווה הקיצוץ בהפועל תל אביב, זאת בניגוד לשאר שחקני הקבוצה, הסביר האב: "משפחת אבו עביד כולה אוהבת, מכבדת ומוקירה את המועדון ואת אוהדיו כמו כל המגזר, שאנחנו חלק בלתי נפרד ממנו, ואין לי ספק שנגיע להסכמות. אנו מאחלים חג שמח וכשר לכל משפחת הפועל תל אביב".

כזכור, מוקדם יותר פרסמנו כי הפועל תל אביב אמנם הודיעה אתמול באופן רשמי כי כל השחקנים חתמו על מתווה הקיצוץ, קרי 50 אחוז ברוטו עד תום העונה עם אפשרות לקבל חלק מהכספים במידה והליגה תחזור עד חודש יוני, אולם לספורט1 נודע כי אחד השחקנים לא היה שותף למתווה הזה – כאמור איאד אבו עביד. 

הבלם, כך התברר, סירב לחתום בגלל מחלוקת בנוגע לאחד הסעיפים בהסכם. בהפועל החליטו לקבוע שיחה נוספת עם סוכנו, דודו דהאן, ביום ראשון, במטר לנסות ולהגיע להבנות. בהפועל תל אביב אמרו היום כי השיחות נערכות ברוח טובה וכי הם מקווים שהעניין ייפתר.


טרם חתם על מתווה הקיצוץ. אבו עביד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי