בצל הקורונה: שחקני הפועל ת"א התבקשו לצלם בוואטסאפ מדדי אימון

ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב
ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב | דוברות הפועל תל אביב

אחרי מתווה הקיצוץ, השחקנים קיבלו הנחיות חדשות לאחר שנשלחו אליהם שעוני דופק. בין ההנחיות: שחקנים שגרים בבתים משותפים, ירוצו בחדר המדרגות. ומה עם אבו עביד?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב יקבלו הערב (מוצאי שבת) את רשימת מדדי האימון השבועית, זאת על לשמור על כושר גם בתקופת הקורונה, בה נאסר עליהם לעשות כושר מחוץ לבית. אלא שבניגוד למועדונים אחרים, שפיתחו את נושא האימון באמצעות הזום, השחקנים יתבקשו לצלם בוואטסאפ את מדדי האימון שלהם, כדי לבחון שהם אכן ממלאים אחר ההוראות. לשחקנים נשלחו שעוני דופק ומד דופק כדי להוכיח את יעילות האימון.

על פי ההנחיות שיקבלו השחקנים שגרים בבתים משותפים, הם ייאלצו לבלות לא מעט שעות בחדרי המדרגות. הסיבה: מדדי הדופק יעילים בעיקר בזמן מאמץ מוגבר. מי שלא גר בבניין משותף אלא בבית דו קומתי, יתבקש לבצע את התרגילים בתוך הבית.

בנושא אחר: היום או מחר אמורה להיערך שיחה בין סוכנו של איאד אבו עביד, דודו דהאן, לבין הנהלת הקבוצה. הסיבה: הבלם טרם חתם על מתווה הקיצוץ. אתמול, כזכור, אביו של השחקן הסביר בראיון לספורט1 את הסיבות לכך. אבו עביד הגיע לוולפסון ביום חמישי כדי לחתום על המתווה, אולם לא הצליח להגיע להבנות בגלל אחד הסעיפים. בהנהלת הפועל תל אביב אמרו בסוף השבוע כי הם מקווים שהנושא ייפתר.

אבו עביד. אופטימיות מצד הצדדים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי