אחרי הפרידה הצפויה מהרצוג: ההתאחדות תבקש מרוטנשטיינר לקצץ

ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג
ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג | אריאל שלום

בהתאחדות נוטים לאפשר לאלון חזן לאמן בגלזגו כדי לחסוך מאות אלפי שקלים. המנהל המקצועי, שיתבקש לקצץ 30 אחוז, רוצה מאמן זר, אך בכר, אבוקסיס, רוני לוי וקלינגר הוזכרו

(גודל טקסט)

בקרב חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל מתגבש רוב שימליץ להדיח את אנדי הרצוג מתפקידו. בהתאחדות לא אהבו את הראיון שהעניק לכלי תקשורת ובו הביע את רצונו לחזור לוורדר ברמן, אבל זו לא כמובן הסיבה העיקרית שבגללה רוצים לערוך את השינוי. הכישלון המקצועי של הרצוג, בתוספת לכך שחוזהו מסתיים בחודש הבא, יצרו תמיכה של חברי ההנהלה במועמד ישראלי. "זה התחיל בתמיכה גורפת של הקהל בהרצוג, אבל בשורה התחתונה – נכשלנו", סיפר אחד מהם.

גם ההחלטה לדחות את משחק הפלייאוף מול סקוטלנד לספטמבר או אוקטובר תורמת להחלטה להיפרד ממנו. בהתאחדות חושבים שכדאי לתת לאלון חזן להעביר את המשחק בגלזגו וזאת כדי לחסוך מינוי של מאמן שיעלה לנבחרת מאות אלפי שקלים.

בשלב הראשון, בהתאחדות כבר החליטו כי גם אם היה נשאר הרצוג היה נאלץ לקצץ כמעט מחצית מהחוזה שלו בנבחרת. רוטנשטיינר, למשל מרוויח כ-90 אלף שקל בחודש (לא כולל אחזקת דירה ורכב, בסכום של כ-20 אלף שקל בחודש). הרצוג מרוויח שכר ממוצע ביחס לחלק מהמאמנים הקודמים בנבחרת אבל גבוה ביחס לכוונה של ההתאחדות לקצץ בשכר העובדים שלה. הרצוג ווילי רוטנשטיינר נמצאים כעת באוסטריה ועורכים שיחות וידאו עם ראשי ההתאחדות. אחרי שיפרדו מהרצוג, בהתאחדות עשויים להיפרד גם מרוטנשטיינר אם לא יקצץ כ-30 אחוז.

לגבי המאמן הבא, רוטנשטיינר היה מעדיף שוב מאמן זר, אך חברי ההנהלה רוצים מאמן ישראלי. ארבעה מועמדים כבר הוזכרו – ברק בכר, רוני לוי, יוסי אבוקסיס, וניר קלינגר.

ברק בכר. עכשיו לנבחרת? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי