בית"ר ירושלים עשויה למכור חלק מהזרים ללא כוונת רווח

עלי מוחמד, ליוואי גרסיה
עלי מוחמד, ליוואי גרסיה | דני מרון

הרכישות של מוחמד וגרסיה עלו 2.1 מיליון יורו, אבל במועדון לא יהססו למכור במחיר דומה מתוך הבנה שהשוק השתנה. חוגג דורש חצי מיליון יורו על קונטה ומצפה למצוא שחקנים באפריקה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עשויה למכור בקיץ חלק מהזרים שלה ללא כוונת רווח, כך עולה מתוך שיחות פנימיות שהתנהלו לאחרונה במועדון. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 כבר לפני מספר שבועות, הבעלים מש חוגג החליט לנסות ולמכור את כל הזרים של בית"ר ירושלים אם יקבל עליהם הצעה טובה, אולם משבר הקורונה הוריד גם את הציפיות המופרכות שבמועדון תלו בחלק מהשחקנים. 

לפני המשבר, לדוגמא, הבהירו בבית"ר כי ימכרו את גרסיה במחיר של ארבעה מיליון יורו לפחות, אך כעת הדרישות התמתנו. גם פלומיין, שנרכש בחצי מיליון דולר ובית"ר דורשת כפול מהמחיר בו קנתה אותו מהפועל חדרה, עשוי להימכר במחיר דומה לזה שבו נקנה. בשלב זה, במועדון דורשים חצי מיליון יורו על אנטואן קונטה, אך המחיר עשוי להשתנות. אם בית"ר תקבל את מחיר הקניה שלה על עלי מוחמד, 5.2 מיליון שקל, היא לא תהסס למכור במחיר הזה. היעד של חוגג, בשלב זה, הוא לחפש צעירים באפריקה שלהם פוטנציאל גבוה למכירה עתידית.

כפי שפרסמנו בספורט1, הבלם טל בן חיים לא אמור להמשיך ואת מקומו עשוי לתפוס אור זהבי, שיקבל יותר קרדיט בעונה הבאה ויהיה אחד משלושת הבלמים הקבועים ברוטציה.


לא אמור להישאר בבית"ר בעונה הבאה. טל בן חיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי