מאור בוזגלו: "אנחנו במלחמה, גם כשנפצעתי לא הרגשתי ככה"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דוברות הפועל תל אביב

קשר הפועל ת"א שיתף את עוקביו ברשתות על התחושות: "עברו 21 ימים מאז שהנחתי את הכדור ואמרתי שלום לחברים. הקושי הגדול ביותר הוא חוסר הוודאות, לא יודעים מתי נחזור"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאור בוזגלו הוא ללא צל של ספק אחד הכדורגלנים היותר פעילים ברשתות החברתיות, אבל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, הנחיות הבידוד הביתי וכמובן הפגרה הכפויה שנחתה על עולם הכדורגל, קשר הפועל תל אביב מוצא את עצמו משתף אפילו יותר מהרגיל – בין אם הוא חושף את רגשותיו, משתף את אימוניו או על פעילויותיו עם בני ביתו, נזכר בסיפורים מהעבר ואפילו היה הראשון מבין שחקני קבוצתו להגיב באופן רשמי על המו"מ שהתנהל על הקיצוץ בשכרם.

הבוקר (שלישי) מאור בוזגלו סיפר על שלושת השבועות האחרונים, מאז שהמועדון הפסיק את אימוניו עד הודעה חדשה: "21 ימים בדיוק עברו מאז הנחתי את הכדור במתחם האימונים, את המדים בארון ואמרתי שלום לחברים. הבנתי שאנחנו במלחמה. הקושי הגדול ביותר, מן הסתם, הוא חוסר הוודאות.

"מתי חוזרים? האם נשחק? הליגה תחודש?", המשיך בוזגלו, "הלו… עבדנו קשה בשביל להגיע לחצי גמר הגביע ולפלייאוף העליון. הגעגוע למשחק שורף כל חלקה טובה בגוף ובנשמה והכי גרוע? אין דד ליין. גם בפציעות החמורות שלי, ידעתי פלוס מינוס מתי אני אמור לחזור והכנתי את עצמי מנטלית לרגע הזה. עכשיו? אף אחד מאיתנו לא יודע. אז בינתיים אשאר עם הגעגועים, אעבור על גלריות, אצפה שוב במשחקים ואקווה שהסיוט הזה יעבור כמה שיותר מהר. בעיקר – בשביל הקהל".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

21 יום בדיוק מאז הנחתי את הכדור במתחם האימונים, את המדים בארון ואמרתי שלום לחברים. הבנתי שאנחנו במלחמה. הקושי הגדול ביותר מן הסתם, הוא חוסר הוודאות. מתי חוזרים? האם נשחק? הליגה תחודש? הלו… עבדנו קשה בשביל להגיע לחצי גמר הגביע ולפלייאוף העליון. הגעגוע למשחק שורף כל חלקה טובה בגוף ובנשמה והכי גרוע? אין דד ליין. גם בפציעות החמורות שלי, ידעתי פלוס מינוס מתי אני אמור לחזור והכנתי את עצמי מנטלית לרגע הזה. עכשיו? אף אחד מאיתנו לא יודע. אז בינתיים אשאר עם הגעגועים, אעבור על גלריות, אצפה שוב במשחקים ואקווה שהסיוט הזה יעבור כמה שיותר מהר. בעיקר – בשביל הקהל ❤ – @shmulikhta

A post shared by מאור בוזגלו (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי