באיטליה טוענים: אילון אלמוג על הכוונת של מילאן

אילון אלמוג
אילון אלמוג | אריאל שלום

בדרך לאירופה? לפי דיווח מפתיע שפורסם בארץ המגף, חלוץ מכבי תל אביב נמצא על הכוונת של מועדון הפאר. גם מגן מריבר פלייט וקשר מראן הוזכרו כמועמדים להצטרף לשורות הרוסונרי

(גודל טקסט)

הכדורגל ברחבי העולם אמנם מושבת מפעילות בגלל משבר הקורונה וטרם ידוע מתי אם בכלל הוא ישוב, אך מרבית הקבוצות כבר מתכננות ונערכות ליום שאחרי המגיפה. הבוקר (שישי), באופן מפתיע יש לומר, פורסם באיטליה כי מילאן הגדולה סימנה את אילון אלמוג ממכבי תל אביב.

בדיווח, שבוודאי הפתיע רבים מאנשי ואוהדי מכבי תל אביב, לא התעכבו יותר מידי על החלוץ בן ה-21 של אלופת ישראל ולא נחשפו יותר מידי פרטים, רק נכתב שהשחקן נמצא זמן רב תחת מעקב של ראשי הרוסונרי. אלמוג, כידוע, חתם במהלך חודש אוקטובר על הארכת חוזהו בקריית שלום בחמש שנים נוספות.

אלמוג סיפק העונה שלושה שערים ושני בישולים ב-19 משחקים במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות. כזכור, הוא הבקיע את שער הניצחון של האלופה במשחק החוץ מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-26, שהיה האחרון לפני שהחלה פגרת הקורונה.

שני שחקנים נוספים שהוזכרו באותו דיווח כמועמדים להצטרף למילאן הם המגן לוקאס מרטינס קוארטה מריבר פלייט והקשר המוכשר אדוארדו קאמבינגה בן ה-17 מראן, שמחוזר נמרצות גם על ידי ריאל מדריד ומועדונים גדולים נוספים באירופה.

 


אלמוג חוגג עם כהן את שער הניצחון בנתניה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי