ספירובסקי נפרד: "הפועל תל אביב תישאר בלב שלי לתמיד"

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | אריאל שלום

יממה לאחר שסיים את דרכו במועדון, הקשר אמר שלום באמצעות עמוד האינסטגרם הרשמי שלו: "רוצה להגיד תודה רבה להנהלת הפועל תל אביב, למאמנים, לשחקנים ולקהל על כל הרגעים הטובים שחווינו ביחד"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר שנודע באופן רשמי על סיום דרכו בהפועל תל אביב, הקשר סטפן ספירובסקי נפרד הערב (חמישי) מהמועדון באמצעות פוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו.

ספירובסקי כתב: "עם הרבה כבוד ואהבה להפועל תל אביב, לחברים שלי לקבוצה ולאוהדים, אני רוצה להודיע שאני כבר לא חלק מהקבוצה. בגלל משבר הקורונה והתכניות האישיות שלי, הגעתי להסכמה הדדית עם ראשי הקבוצה על התרת החוזה שלי. אני רוצה להגיד תודה רבה להנהלת הפועל תל אביב, למאמנים, לשחקנים ולקהל על כל הרגעים הטובים שחווינו ביחד. הפועל תל אביב תישאר בלב שלי לתמיד. אני מאחל לכם את כל הטוב שבעלם. יאללה הפועל".

ספירובסקי בן ה-29 הגיע בחודש ספטמבר להפועל תל אביב מפרנצווארוש ההונגרית, מיד לאחר המשחק בין נבחרת ישראל למקדוניה הצפונית באצטדיון טרנר, בו עלה מהספסל. נקודת המפנה הגיעה במהלך התבוסה 4:0 למכבי נתניה, לאחר שעלה מהספסל והוחלף אחרי 31 דקות לאחר שמאמנו ניר קלינגר טען שלא היה מספיק מחויב.

מאז ספירובסקי ספג קנס, התנצל והפך לאחד משחקני המפתח של האדומים בעלייה לפלייאוף העליון ולחצי גמר הגביע כאשר כבש שישה שערים ב-24 הופעות בכל המסגרות. יש לציין שבגלל שכבר ערך הופעת ליגה העונה בפרנצווארוש, הוא לא יוכל לחתום בקבוצה חדשה עד תום העונה, שעדיין לא ברור מתי תסתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי