כחלון: "כדורגל זה דרך חיים", עזרא: "האוהדים מתגעגעים כמונו"

יאניק ווילדסחוט, ויקי כחלון
יאניק ווילדסחוט, ויקי כחלון | דני מרון

שחקני הכדורגל בישראל ממשיכים במחאה. אליאל פרץ שיתף: "אני בדאון רציני. קשר נתניה: "מתפללים להחזרת המשחקים במהרה". שיימן: "זמנים קשים לכולם", אך יש מסר אופטימי

(גודל טקסט)

אמנם אתמול (רביעי) חלה התקדמות קלה בהשבת הכדורגל הישראלי כאשר משרד הבריאות אישר לקבוצות לחזור לאימונים עם מגבלות שונות (עד עשרה בצד אחד של המגרש וללא מגע פיזי), אך שחקני ליגת העל כבר לא יכולים לחכות לדבר האמיתי, והם ממשיכים לדבר על הקושי הגדול של השבועות האחרונים. אחרי שעשו זאת עידן ורד, מנשה זלקה, לירוי צעירי ואחרים, ספורט1 ממשיך לספק לכם תגובות של שחקנים נוספים למצב.

אליאל פרץ, קשר הפועל חדרה, שהיה בכושר מצוין לפני הפגרה הכפויה, תיאר את תחושותיו: "בחודש הראשון הייתי בדאון כי לא ידעתי מה לעשות. הכדורגל היה חסר לי מאוד – האימונים, הצחוקים בחדר ההלבשה והכיף הגדול ובמיוחד המשחקים שהיו חסרים לי ולכל אוהד כדורגל. כמו רוב האוכלוסיה בישראל, גם אני ספגתי נזק כלכלי גדול, אבל כולם יודעים שהמצב הבריאותי חשוב יותר. אני מאוד מקווה שבמהרה נחזור לעשות את מה שכולנו כל כך אוהבים, הכי אוהבים – לשחק כדורגל. מקווה שנוכל לחזור לשגרה במהירות ונשמח את האוהדים שוב.

חן עזרא ממכבי נתניה: "אני מתגעגע מאוד לכדורגל, כילד שגדל והתחנך על מגרשי הכדורגל זה מאוד חסר לי. אני בטוח שלאוהדים הכדורגל חסר לפחות כמו לשחקנים ואני בטוח שגם הם מתפללים להחזרת הכדורגל במהרה".

חן עזרא. "מתגעגע מאוד לכדורגל" (אודי ציטיאט)

חברו לנתניה, ויקי כחלון, תיאר בפשטות: "כדורגל זה דרך חיים, זה חינוך, זה מסגרת, וזה חסר לנו מאוד". עוד אמר: "אנחנו כספורטאים מקצוענים עושים כל מה שאפשר על מנת לשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי. חוסר המודעות קשה, אך אנחנו מאמינים שבעזרת השם נחזור למגרש כמה שיותר מהר. הגעגועים לחברים לקבוצה גדולים וכך גם לאנשי הצוות, לאימונים ובעיקר למשחקים גדולים. נמשיך להיות ביחד, וביחד ננצח".

החלוץ גיא מלמד: "הימים קשים ולא פשוטים. מגיל קטן אני רגיל לאימונים כל השבוע ולריגוש של המשחקים וללא ספק זה חסר לי מאוד. מתגעגע לשגרת האימונים, לחברים שלי, לצוות המלווה של המועדון וכמובן לאוהדים שבטוח מרגישים את אותו החיסרון כמונו".

שמואל שיימן: "אלו זמנים קשים לכולם כרגע. אני לא יודע מה עוד לומר. זה מבאס לשבת בבית לבד בלי המשפחה. אבל אני יודע בוודאות שהדברים יחזרו לשגרה. כמוני, יש הרבה מאוד אנשים שלא יכולים לראות עולם ללא כדורגל. אז זה רק עניין של זמן עד שהכדורגל יחזור ויהיה בטוח".

שמואל שיימן. "עניין של זמן עד שהכדורגל יחזור" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי