ויטור: "אלונה טרקה את הדלת, לא יודע אם אשאר בבאר שבע"

מיגל ויטור
מיגל ויטור | מאור אלקסלסי

הבלם התייחס לעתידו: "רציתי להישאר, אבל שוב דורשים שנקצץ ויש חוסר ודאות". על בעלת הבית: "איימו שיפטרו אותנו, אומרים שהקבוצה תנסה להשתחרר משחקנים עם חוזים גבוהים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בראיון שהעניק היום (חמישי) לתקשורת הפורטוגלית, מיגל ויטור אישר את הפרסום בספורט1 לפיו הוא עשוי לעזוב את הפועל באר שבע מוקדם מהצפוי. "יש לי חוזה לעונה נוספת והתכוונתי להישאר", הבהיר הבלם בפתיחת דבריו. "משפחתי נמצאתי כאן לצידי, אני מרגיש טוב ומעריך את היציבות שהייתה לי כאן. קיוויתי להמשיך, אבל עם כל המצב החדש אני כבר לא יודע מה יהיה. אומרים שהקבוצה תרצה להשתחרר משחקנים עם חוזים גבהים. יש דיבורים על קיצוץ נוסף בשנה הבאה, בין 30 ל-40 אחוז. כולנו נמצאים באי ודאות וזה לא נעים".

על נגיף הקורונה והקיצוצים בבאר שבע: "ממש בתחילה המגיפה, עברנו שלב מסובך מאוד – איימו עלינו שיפטרו אותנו. אלונה ברקת הציעה לשחקנים לקצץ 30 אחוז משכרם ל-15 חודשים. כאחד המנהיגים של הקבצה בחדר ההלבשה, הייתי נוכח בפגישות והשחקנים חשבו שזו החלטה פזיזה מידי מבחינתנו להסכים לקיצוץ של שנה ושלושה חודשים מראש. סיכמנו על הפחתת שכר למשך שלושה חודשיים, כלומר עד סוף העונה הנוכחית. קבענו שאם המצב יהיה זהה בפתיחת העונה באה, נדבר שוב".

על כך שהשחקנים שכרו בזמנו עורך דין: "רצינו לדעת מה ניתן לעשות, הרי כל המצב הזה היה חדש לנו לחלוטין. בעלת הבית נפגעה מהצעד הזה וחשבה שפנינו לעורך הדין כי אנחנו רוצים לצאת למלחמה. זו לא הייתה הכוונה שלנו, רק רצינו להיות מודעים לכל הסיטואציות האפשריות. אלונה החליטה לטרוק את הדלת, אמרה שהיא איבדה אמון בשחקנים והודיעה שהיא מעמדה את הפועל באר שבע למכירה ולמעשה עוזבת את המועדון".

אחרי שהצליחה להיפטר מהחוזה הכבד של נייג'ל האסלביינק, לאחרונה פרסמנו כי הפועל באר שבע מתכננת לשחרר זרים נוספים. באשר למיגל ויטור, הפורטוגלי מדורג שני בצמרת המשתכרים ובמועדון לא יעמדו בדרכו אם יבקש לעזוב ומוכנים לשחררו בחינם אם תהיה קבוצה שתרצה לקלוט אותו. הבלם מרוויח כ-2.8 מיליון שקל ברוטו לעונה.

 
עתידו לוט בערפל. מיגל ויטור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי