שחקני הפועל ת"א יקשיחו את התנאים לקיצוץ בעונה הבאה. בשלישי: משחק מול בני יהודה

שחקי הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

בעקבות החזרה לליגה, השחקנים טוענים: התנאים השתנו. אם תותר התקהלות, לא נסכים לקיצוץ של 50 אחוז. בראשון: פגישה מכרעת עם הוועדה לרישוי מועדונים. מאור בוזגלו: "רק אלוהים יודע כמה התגעגעתי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב יחזרו לקבל שכר בחודש יוני, כך על פי ההסכם אליו הגיעו עם הנהלת הקבוצה. השחקנים יקבלו בחודש הבא, עם חזרת הליגה, שכר מקוצץ של 50 אחוז מהברוטו, אבל זו לא הבשורה העיקרית שהגיעה מלשכתה של השרה מירי רגב אתמול עם חידוש הליגה בתאריך ה-30 במאי. כעת, אומרים השחקנים, נקשיח את התנאים למשא ומתן לקראת העונה הבאה.

"לא נסכים בשום פנים ואופן לקיצוץ של 50 אחוז בשכר אם תותר התקהלות. הבעלים של הקבוצות לא אמורים להפסיד שקל. העונה הסכמנו לקצץ, אבל אם הכדורגל יחזור לתפקוד מלא, אין שום סיבה שיקצצו יותר מ-20 אחוז", אמר אחד השחקנים והוסיף: "עשינו הרבה בשביל המועדון, עכשיו הגיע הזמן שיבואו לקראתנו".

עדיין לא ברור האם המשא ומתן יחל באופן מיידי, כלומר לפני האימונים בראשון, או במהלך העונה עצמה, באמצעות שיחות טלפון. כך או כך, נראה כי קיץ עמוס צפוי לעבור על הקבוצה של הניסנובים, שביום ראשון ייפגשו נציגים מטעמם עם נציגי הועדה לרישוי מועדונים כדי להציג בפניהם מסמכים נוספים במטרה שהקבוצה תקבל אישור לשחק באירופה אם תזכה בגביע המדינה. נזכיר כי האדומים יפגשו בשלב חצי הגמר את מכבי פתח תקווה.

בינתיים, מאור בוזגלו סיפר באמצעות עמוד האינסטגרם שלו: "כדורגל בלי קהל זה כמו אוטו בלי גלגלים, סולם ללא שלבים, חל"ת בלי דקל וקנין. הבנתם בקיצור. אז הנה זה בא – 30.5, רק אלוהים יודע כמה התגעגעתי וכמה כולנו מתפללים ליציעים מלאים". בתוך כך, ביום שלישי (12.5, שעה 11:00) תקיים הפועל תל אביב משחק אימון מול בני יהודה בשכונת התקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי