שחקני בית"ר יוצאים נגד מדיניות החל"ת של ההנהלה

משה חוגג
משה חוגג | מאור אלקסלסי

השחקנים הסכימו להגדיל את הקיצוץ בתמורה להתחשבות בבעלי שכר נמוך, אך בפועל עובדים יצאו לחל"ת ולא ברור אם ישובו. על פי שיחות עם אוחנה, חוגג עשוי להגדיל את שיעור הקיצוץ

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקנים בבית"ר ירושלים לא אוהבים, בלשון המעטה, את ההסדר שאליו הגיע משה חוגג עם העובדים שיצאו לחל"ת. כשמונה עובדים יצאו לאחרונה לחופשה כפויה והתאריך שנקבע לחזרתם הוא ה-31 במאי, אלא שמאחורי ההחלטה של חוגג מסתתר סיכום מוקדם יותר עם השחקנים.

עוד לפני ההודעה על קיצוץ של 25 אחוז, מספרים אותם שחקנים, דובר על קיצוץ נמוך יותר, של 20 אחוז בלבד. אלא שאז פנו השחקנים הבכירים לחוגג והציעו לו "עסקה": קיצוץ של 25 אחוזים תמורת ויתור לבעלי השכר הנמוך יותר. בפועל, גם שחקנים בעלי חוזה נמוך קיצצו 25 אחוז ועובדים יצאו לחל"ת. הבעיה היא שעדיין לא ברור האם כל העובדים יחזרו. משה חוגג מתכנן קיצוץ רוחבי ובשיחות עם אלי אוחנה הוא הורה לנסות ולוותר על חלק מבעלי התפקידים במועדון. על פי הערכות חלק מהעובדים, חוגג אף עשוי להגדיל את הקיצוץ ל-30 אחוז.

תכנית העבודה של חוגג, שנחשפה כאן לפני מספר שבועות, כוללת את מכירת רוב הזרים, בראשם אנטואן קונטה וליוואי גרסיה. כזכור, השבוע הוחלט במועדון להיפגש עם השחקנים שמסיימים חוזה ביוני כדי לדון איתם על חוזה לתקופת הפגרה. איתמר ניצן, אופיר קריאף ושלום אדרי אמורים לחתום עד תחילת הליגה, כך שנראה שהנושא הזה אינו נוגע אליהם.


בית"ר ירושלים באימון. דואגים לעובדי המועדון (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי