בב"ש טוענים: ביטון ביקש מרחמים לעזוב. מתיחות בחדר ההלבשה

בן ביטון
בן ביטון. עזב את באר שבע אחרי שבע שנים | אריאל שלום

במועדון גורסים כי המגן, שמבוקש במכבי חיפה, פנה למנכ"ל. אבוקסיס בונה על דדיה ובקבוצה מחפשים מגן נוסף. ומה קורה מאחורי הקלעים בעקבות הסיכום עם הפורטוגלים ועם צדק?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע תתמודד הערב (שני) מול מכבי נתניה במשחק אימון והמגן בן ביטון לא זומן לסגל. הסיבה הרשמית: יוסי אבוקסיס מעדיף לתת הזדמנות לאור דדיה הצעיר. בבאר שבע טוענים כי זו החלטה של הצוות המקצועי, אך כבר בשבוע שעבר התברר כי במועדון מנסים להיפטר מהשחקן. מאחורי הקלעים, כך מתברר, הסיבה להחלטה נעוצה בעניין אחר. "ביטון הגיע לאסי רחמים ואמר לו שהוא רוצה לעזוב, אז ממה כולם מופתעים? אבוקסיס צריך רק שחקנים שירוצו איתו עד הסוף ולא יתעסקו בעונה הבאה", סיפר גורם במועדון.

כזכור, ביטון מבוקש בין היתר במכבי חיפה, בעוד שבמועדון מחפשים מגן ימני. אחד השחקנים אמר אתמול: "כל הסגל מוזמן למשחק, ביטון לא. אם זה לא ניסיון להיפטר ממנו, איזו סיבה אחרת? בן הופתע, כך שברור שהוא לא פצוע". כך או כך, גורמים במועדון מרגישים שביטון מחזיק בהצעה מקבוצה אחרת וזו הסיבה הרשמית ליחסים שנוצרו בין הצדדים.

בנושא אחר, בעוד שבמועדון הודיעו רשמית על סיכום עם שלושה שחקנים לעונה הבאה – מיגל ויטור, ז'וסואה ושיר צדק, נראה כי נוצרה מתיחות חדשה. חלק מהשחקנים סיפרו אתמול כי ישנה תחושה לא נעימה בחדר ההלבשה בעקבות העובדה שחלק חתמו על הסכמים אישיים. כפי שפרסמנו לאחר הסיכום עם שני הפורטוגלים, שחקני הפועל באר שבע דורשים לראות את ההסכם עליו חתמו וטוענים כי במועדון הסכימו לשחרר את צמד הפורטוגלים בחינם אם יציגו הצעה טובה יותר, כך שמבחינתם "אם יעזבו בקיץ, ההסכם לא רלוונטי". אחד השחקנים אמר אתמול: "יש כאן אווירה לא נעימה. במקום לשבת על הסכם קיבוצי, כל שחקן הולך בנפרד ומי שמסכם הופך למוקצה בעיני חלק מהשחקנים. הם אולי ירוויחו כסף, אבל יפסידו בסוף את חדר ההלבשה".

ויטור.
ויטור. "ירוויח כסף, אבל יפסיד את חדר ההלבשה" (דני מרון)

לגבי שיר צדק, הבלם אכן קיצץ 50%. מאחורי ההסכמה שלו, שהגיעה לאחר פגישה עם המנכ"ל אסי רחמים, מסתתר שיקול פשוט של הבלם. צדק ידע שגובה הקיצוץ יגדל בעונה הבאה (העונה הוא עומד על 35%) והתנה את הסכמתו בבקשה פשוטה: חוזה לעונה נוספת. "שיר ידע שהוא מוותר על עוד 10-15 אחוזים העונה, אבל הוא מבטיח את העתיד הכלכלי שלו לשנתיים", אמרו בבאר שבע. "הוא עשה מעשה חכם, כדאי שעוד שחקנים ינהגו כמותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי