למרות היכולת, אקולטסה בדרך לסיום דרכו בהפועל באר שבע

אלטון אקולטסה
אלטון אקולטסה | דני מרון

במועדון לא מצליחים להגיע לנוסחה שתשאיר את ההולנדי בעונה הבאה, אלא אם סנט טרוידן תסכים להשאילו. אחרי ההתעניינות בחיפה, לבן ביטון יוצע שחרור תמורת ויתור על החוזה. שביעות רצון מז'וסוואה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקן הכנף ההולנדי של הפועל באר שבע, אלטון אקולטסה, לא ימשיך לפי שעה בקבוצה. במועדון זימנו את השחקן לפגישה בנוגע לשכרו בחודש יוני, אבל העובדה שסנט טרוידן מתעקשת לקבל עליו 700 אלף יורו מורידה את הסיכוי שימשיך בקבוצה.

המאמן יוסי אבוקסיס יצטרך להחליט לגבי סימאו, אבל כפי שכבר פרסמנו, אף אחד מהזרים בקבוצה לא יישאר אם יסרב לקצץ או אם קבוצתו לא תהיה מוכנה להשאיל אותו או לחלופין למכור אותו במחיר סימלי. מחירו של דיויד סימאו, למשל, עומד על 300 אלף יורו. "מדיניות הרכש לא מאפשרת לרכוש שחקן בסכום כזה", הודו במועדון.

ועוד בב"ש, סיפור בן ביטון עדיין מסרב לרדת מהכותרות. אחרי הפרסום כאן בשבוע שעבר בנוגע לפרידה הצפויה מהשחקן, ייתכן שבמועדון ינסו להגיע איתו להסדר: שחרור תמורת ויתור על החוזה. לביטון יש חוזה לעוד שנתיים, אבל לאחרונה פרסמנו כי מכבי חיפה מגלה עניין בשחקן, כל זאת על רקע האפשרות שארנסט מאבוקה יעזוב בקיץ, לאחר שיתבקש לקצץ בשכרו כדי להישאר. ביטון, אגב, הגיע אתמול למגרש בנתניה למרות שלא זומן לסגל.


אקולטסה. הרשים אתמול בנתניה, אך בדרך לסיום דרכו בבירת הנגב (הפועל באר שבע)

בניגוד למצב עם ביטון, בקבוצה מקווים שאחרי הסיכום עם שיר צדק, מיגל ויטור וזו'וסוואה, יצליחו במועדון לשכנע גם את אוהד לויטה ולואי טאהא לסגור הסכם קיצוץ. גם אנתוני וארן יוזמן לפגישה נוספת ובהמשך יוזמן גם בן שהר.

באשר למשחק ההכנה אתמול שהסתיים בניצחון משכנע 2:4 על מכבי נתניה, בקבוצה מרוצים מהיכולת שמפגין ז'וסוואה, שיחד עם אקולטסה בלט במשחק וגם כבש. יוסי אבוקסיס פרגן לשחקנים, אך בבאר שבע לא ממהרים לצאת בהצהרות. "המטרה החשובה היא גביע, זה יכול להציל את העונה. המטרה המשנית – המקום השלישי", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי