פיאניץ' סירב לפריז סן ז'רמן: "אעזוב רק בשביל ברצלונה"

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Claudio Villa/Getty Images for Lega Serie A

לאונרדו שוחח עם קשר יובנטוס, שכבר סיכם בקטלוניה לארבע השנים הבאות והבהיר כי זהו המעבר היחיד שבא מבחינתו על הפרק. וגם: ההצעה על דה ליכט ורצונו של ראקיטיץ' להישאר בקאמפ נואו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מדובר בעניין של זמן עד שמיראלם פיאניץ' יהפוך רשמית לשחקן ברצלונה. כבר לפני מספר שבועות דווח בספרד ובאיטליה על כך שהבוסני בן ה-30 סיכם לארבע השנים הבאות בקטלוניה וכל שנותר כעת הוא שיושג סיכום עם קבוצתו הנוכחית, יובנטוס, על דמי המעבר, אבל הוכחה נוספת לכך התקבלה כאשר הקשר הודיע ללאונרדו שהוא מסרב להצעת פריז סן ז'רמן.

לפי שער העיתון "מונדו דפורטיבו" הבוקר (חמישי), המנהל המקצועי של אלופת צרפת התקשר לפיאניץ' והציע לו להצטרף, אלא שהאחרון הבהיר לו שאם הוא עוזב את יובנטוס, מה שכאמור צפוי לקרות, זה יהיה אך ורק לברצלונה. אגב, במקביל, באנגליה נטען כי ברצלונה גם הבהירה ליובנטוס שהיא מוכנה לשלם 75 מיליון יורו על הבלם מתייס דה ליכט, אולם היא נדחתה על הסף ונראה כי פיאניץ' יעבור בסופו של דבר בתמורה לנלסון סמדו או איבן ראקיטיץ', בעסקה בה גם מתיה דה שיליו עשוי להיכלל ולהצטרף לבוסני במעבר לברצלונה.

באותו שער גם סקרן את מצבה של ברצלונה לקראת העונה הבאה, לאחר שנספרו לא פחות מ-35 שחקני סגל כולל מושאלים שחוזרים ועוד לפני שחקני רכש, דוגמת פיאניץ' או לאוטרו מרטינס שמתנהל מו"מ מתקדם גם לצירופו, כך שברור שלקבוצה לא תהיה ברירה אלא למכור מספר משחקניה וביניהם, בנוסף לאלו שהוזכרו לעיל, גם פיליפה קוטיניו שישוב מהשאלה בבאיירן מינכן.

מי שי שעוד בוודאות יעזוב הוא הבלם ז'אן קלר טודיבו, שבברצלונה מעריכים את מחירו בכ-30 מיליון יורו. לבלם הצעיר, שלא הצליח להשתלב בקבוצה ובחודשים האחרונים מושאל לשאלקה, הצעות מגרמניה, מאנגליה ומאיטליה, אך ההעדפה של ברצלונה היא להעבירו לאינטר, שרואה בו מחליף לדייגו גודין בן ה-34, ובכך לקזז משמעותית את הסכום שהיא תיאלץ לשלם עבור לאוטרו מרטינס. 

מנגד, מי שצפוי להקשות על ברצלונה הוא איבן ראקיטיץ', שעל אף הפיחות במעמדו והמועמדות ליובנטוס, יעד אטרקטיבי עבורו, בקבצה מטילים ספק אם יסכים לעזוב הקיץ. הטענה היא שמעבר לתנאים בברצלונה, הקרואטי מעוניין להישאר כדי לזכות בתארים עוד שנה אחת עם הקבוצה, לפני שחוזהו מסתיים ואז הוא יוכל לעבור ללא תמורה לכל מועדון בו יחפוץ לשחק.


שנה אחרונה בברצלונה? ראקיטיץ' (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי