פיאניץ' סיכם בברצלונה, יובנטוס לוחצת על ארתור

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Marco Luzzani/Getty Images

בעיתון הקטלוני "ספורט" נטען שהבוסני סגר את תנאיו לארבע השנים הבאות וסירב למספר מועדוני פאר וביניהם פ.ס.ז', צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד.קבוצתו מנסה להעביר לשורותיה את הברזילאי שמעדיף להישאר בספרד

(גודל טקסט)

במערכת "ספורט" הקטלונית מדווחים כמעט מדי יום על המגעים המתקדמים בין הקשר הבוסני של יובנטוס מיראלם פיאניץ' לברצלונה, אבל אמש (שבת) יצאה הצהרה על כך שהוא סיכם את תנאיו לארבע השנים הבאות ויהיה אחד משחקני הרכש היותר אטרקטיביים של ברצלונה לעונה הבאה.

ב"ספורט" אמנם מודים שיש עוד דרך ארוכה עד שתושלם העסקה, גם לאור מגפת הקורונה שהשביתה את הכדורגל ברחבי העולם ותגרום לנזקים כלכליים אדירים שיתבהרו בהמשך, אולם בשורה התחתונה, לפי הדיווח, מדובר בעסקה שאמורה לרצות את שני הצדדים: פיאניץ' כבר ביקש לעזוב את טורינו בקיץ שעבר, אלא שאז יובנטוס הטילה וטו על עזיבתו. כעת, הקשר שחגג את יום הולדתו ה-30 בתחילת החודש שעבר צפוי לקבל את מבוקשו מכיוון שבביאנקונרי רואים בו כאחד מאותם נכסים שניתן למכור כדי לאזן את תקציב המועדון.

פיאניץ', שהגיע ליובנטוס אחרי חמש שנים ברומא בקיץ 2016 ומאז האריך את חוזהו עד 2023, כאמור סיכם את תנאיו בברצלונה לארבע השנים הבאות ועל פי הדיווח הספיק לסרב להצעות מצ'לסי, פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד, בטענה שהוא תמיד חלם לשחק בקאמפ נואו. יובנטוס אמנם מוכנה למכור את פיאניץ' כדי לאזן את תקציב המועדון ולמזער נזקים, אך מכיוון שבטורינו מבינים שהבוסני רוצה לעזוב כך או אחרת, מנסים ללחוץ על ארתור להסכים לעשות את הדרך ההפוכה ובכך היא תימנע מהצורך למצוא מחליף בשוק ההעברות. ארתור מצדו הצהיר על רצונו להישאר בברצלונה.


פיאניץ' חוגג עם CR7. בעונה הבאה עם מסי?  (MARCO BERTORELLO / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי