ב"ש דורשת שבן ביטון יקצץ ב-50 אחוז, אחרת יעזוב. קלטינס בעקבותיו?

בן ביטון
בן ביטון | לירון מולדובן‎

בשבוע הבא תניח הקבוצה את ההצעה בפני סוכניו של המגן כשעתידו ייקבע רק בתום העונה. למרות מינוי בן זאב והדירקטוריון, הנאמן ממשיך בתפקידו. הצעה ראשונה הועברה לשטקוס, הקשר טרם הסכים למתווה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע דורשת מבן ביטון לקצץ 50 אחוז משכרו, אחרת יעזוב את המועדון. הצעה ברוח זו תוגש בשבוע הבא לסוכנו גלעד קצב. ההחלטה, כך טוענים במועדון, מגיעה על רקע שכרו הגבוה. למרות שביטון כשיר, מי שפתח אתמול (חמישי) במשחק האימון היה דוד קלטינס.

בהפועל באר שבע החליטו אתמול לוותר על 25 אחוז מכרטיסו, מה שייאלץ את משה חוגג לשלם 1.5 מיליון שקל. העובדה שקלטינס אינו שחקן הרכב קבוע מעלה סימני שאלה לגבי המשך דרכו. ייתכן ובית"ר, שתחזיק ב-75 אחוז מהחוזה שלו, תציע לו לחזור. אוהדים רבים מהבירה כבר יוזמים מהלך לפיו השחקן יוחזר וישמש, יחד עם אופיר קריאף, כאחד מעמודי התווך בקבוצה.

בתוך כך, לואי טאהא התבקש להגיע לשיחה אצל הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, מיד לאחר הרמאדן. הצעה ראשונית הועברה גם לשוער ארנסטס שטקוס, שאם יסרב לקצץ 50 אחוז יעזוב.


יעזוב את הפועל באר שבע, אם לא יסכים לקצץ ב-50 אחוז. ארנסטס שטקוס (אריאל שלום)


במועדון אישרו אתמול כי אסי רחמים יישאר לעונה נוספת. איתי בן זאב נכנס לתפקידו בהתנדבות, אך הדבר לא ישפיע על עתידו של עו"ד יצחק יונגר המשמש כנאמן וימשיך לנהל את הקבוצה בפועל יחד עם רחמים. בן זאב ימנה דירקטוריון וייתכן שיצרף אנשים מתחום הספורט – כולם בהתנדבות מלאה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי