סוכנו של קונטה מאשר: "הוא לא רוצה להישאר. מכוון לאירופה"

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | בית"ר ירושלים

המגן יעזוב בסוף העונה, סוכנו מכחיש את הדיווחים על מעבר אפשרי לטורקיה. גורם בבית"ר ירושלים: "חוגג לא יכול להבטיח שמוחמד יישאר. אם יקבל הצעה, עלי לא יהיה פה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סוכנו של אנטואן קונטה אישר היום (שישי) בשיחה עם ספורט1 כי השחקן לא מעוניין להישאר בבית"ר ירושלים. "קונטה לא רוצה להישאר בקבוצה, הוא מכוון לאירופה. גם פרדי פלומיין. כל שחקן רוצה להתקדם, גם הישראלים", אמר.

הבוקר דווח בטורקיה שגוזטפה, הנמצאת במקום השמיני בליגה המקומית, רוצה לצרף את קונטה. על פי העיתון סבאח, מחירו עומד על 1.2 מיליון יורו. "אף קבוצה בטורקיה לא תשלם סכום כזה. כרגע, שני הדיווחים עליו אינם נכונים", טען הסוכן, אחרי שלאחרונה דווח כי גם דניזליספור מעוניינת בו.

בחודש מרץ נחשפה בספורט1 התכנית של משה חוגג, לפיה הוא מתכנן למכור את כל הזרים שלו ולהביא במקומם שחקנים זרים צעירים. במהלך השבועות האחרונים אישרו בבית"ר את הכוונה לשנות את המדיניות וכעת חוגג ממתין להצעות על השחקנים שלו.

"חוגג לא יכול לבוא ולומר מי מהם יישאר, עד שלא יידע בוודאות איזה הצעות יש לו. נכון שהוא הבטיח לאוהדים שיש סיכוי טוב שמוחמד ימשיך, אבל אם הוא יקבל הצעה טובה, עלי לא יהיה פה", אמר גורם בבירה.


"אם תגיע הצעה טובה, עלי לא יהיה פה" (בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי