גורמים בהפועל ת"א אישרו: נתק בין משה סיני לאחים ניסנוב

משה סיני
משה סיני | עדי אבישי

שחקן העבר, שנעדר ממשחק האימון האחרון ומאימון הבוקר, לא אוהב את חוסר הוודאות לגבי התקציב וכעס על ההצעה המעליבה שקיבלו כהן ולקס. במועדון טוענים שיישאר עד תום העונה אך לא בטוח שירצה להמשיך מעבר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב חיכו בכיליון עיניים לחזרתה של ליגת העל, כאשר האדומים חוו את העונה הטובה ביותר שלהם מזה שש שנים. על ההעפלה לפלייאוף העליון וחצי גמר גביע המדינה (האדומים אף ביקשו לאפשר הכנסת קהל) חתומים שניים: המאמן ניר קלינגר ונציג הבעלים משה סיני, שהצטרפו לקבוצה יחד בחודש נובמבר בעת משבר ושינו אותה מקצה לקצה. כעת נראה שהאוהדים צריכים לדאוג.

לספורט1 נודע כי סיני (59), נציג הבעלים, נמצא בנתק עם איציק ושרון ניסנוב ואף עשוי לעזוב את המועדון. סיני, אישרו בהפועל, לא הגיעו לאימון הבוקר (ראשון) ולא היה גם במשחק האימון ביום שישי. גורמים בהפועל טענו שיסיים את העונה במועדון אך לא בטוח שיירצה להישאר: "העתיד? נראה מה יהיה".

יש לציין כי סיני, שרשם הצלחה כבירה העונה, כבר רקם חלק מהתוכניות לעונה הבאה יחד עם המאמן על אף שלא מחזיק בחוזה ל-2020/21. גורמים בהפועל סיפרו כי המחלוקות נובעות מהפן הכלכלי וחוסר הוודאות לגבי התקציב בעונה הבאה. האדומים כבר הקפיצו מספר שחקני נוער לקבוצה הבוגרת אך לא ברור מה יהיה עתידם של השחקנים האחרים ובעיקר אלה שמסיימים את חוזיהם. עוד נודע כי סיני דרש את הישארותם של ניר לקס ועידן כהן וכעס על כך שהמועדון הגיש להם הצעה מעליבה "לשחק בחינם".

לפני שבוע התראיין והצהיר על מטרות הקבוצה בפלייאוף העליון וכן הביט קדימה לעונה הבאה, והתחושה הייתה שהוא יישאר במועדון לאורך זמן. כזכור, סיני הגיע למורת רוחם של האוהדים שלא שכחו לו את מחלוקות העבר.

 

סיני וקלינגר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי