החוזה החדש של ניצן: סיום הקיצוץ בעונה הבאה ומענק אליפות שמן

איתמר ניצן
איתמר ניצן | דני מרון

על פי ההסכם, בבית"ר ירושלים מכוונים גבוה. "חוזה לשלוש שנים בתקופת קורונה הוא לא דבר של מה בכך". וגם: מה גרם לרוני לוי לא לתרגל את פלומיין וורד?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

החוזה החדש עליו חתם אתמול (ראשון) איתמר ניצן בבית"ר ירושלים מכיל קיצוץ של 25% בעונה הבאה. השוער, שעל מימוש האופציה בחוזה שלו והסיכום עימו פורסם בספורט1, חתם על הסכם שבו ויתר על רבע משכרו לעונת 2020/21, אך בשנתיים שלאחר מכן הקיצוץ יבוטל והוא ירוויח שכר מלא. בחוזה של השחקן מופיע גם מענק שמן על זכיות באליפות ובגביע, מה שאומר שבית"ר בהחלט מכוונת לתואר בשנים הקרובות.

ניצן נחשב לאחד השוערים הדומיננטיים בליגה. בתחילת העונה היה אמור יוסי בניון להחליט האם הוא נותן לארנסטס שטקוס את הבמה ומוותר על זר, אך בהתייעצות מוקדמת עם רוני לוי הוחלט לסמוך על השוער, שיהיה בן 33 בחודש הבא, ולהעניק לו את אפודת השוער הראשון. ההימור השתלם: ניצן ובית"ר נלחמים על כרטיס לאירופה והמשחק מול באר שבע ושטקוס יכול להוביל את הקבוצה לזירה הבינלאומית. "קשה למצוא שוערים יציבים בליגה הזאת", אמרו בבית"ר, "איתמר הוא בהחלט אחד השחקנים שאפשר לסמוך עליהם. חוזה לשלוש שנים בתקופת הקורונה, הוא לא דבר של מה בכך".

הערב תפגוש בית"ר את נס ציונה למשחק אימון (18:55, שידור ישיר בספורט1). רוני לוי החליט לספסל את פרדי פלומיין בעקבות התנהלותו, לאחר שנזרק מהאימון השבוע. גם עידן ורד לא יפתח בהרכב, אך בשל סיבה אחרת: בבית"ר רוצים להריץ את ליוואי גרסיה שמתוכנן להימכר בקיץ הקרוב. דן איינבינדר, אלירן עטר ושלומי אזולאי יעלו גם הם בהרכב. אנטואן קונטה, שתקרית הביטוח נשארה בינתיים מאחוריו, יפתח כבלם.

איתמר ניצן. בבית
איתמר ניצן. בבית"ר מכוונים גבוה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי