הצוות המקצועי של בית"ר זומן לשיחות, יחתום על חוזה ליוני

רוני לוי, בן שהר, שלומי אזולאי
רוני לוי, בן שהר, שלומי אזולאי | דני מרון

הסאגה הסתיימה: בבית"ר הבהירו למאמנים שלא יעבדו ללא חוזה. אכזבה מפציעת עטר, שהיום יתברר כמה זמן ייעדר. למרות הסיכום לחודש יוני, בן חיים לא אמור להמשיך עונה נוספת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מאוכזבים בעקבות הפציעה של אלירן עטר. הלילה טענו בבירה כי רק היום יתברר כמה זמן ייעדר מאחר ובמקרים חריגים הצליחו כדורגלנים לחזור ולשחק עם הפציעה, אך מודעים לעובדה שייתכן וייאלצו להסתדר מספר שבועות בלעדיו.

עטר עצמו ייבדק שוב רק היום, אבל המאמן רוני לוי בהחלט מודאג לקראת הפועל תל אביב: גם עלי מוחמד וחנן ממן לא ישחקו בגלל צהובים ונראה שאופיר קריאף יחזור להרכב לצד דן איינבינדר. פרדי פלומיין נמצא גם הוא בתמונה. אורי מגבו עשוי לפתוח במקום מקס גרצ'קין.

בנושא אחר: הצוות המקצועי – רוני לוי, חיים שאבו ומאמני הכושר והשוערים זומנו לשיחות מאחר והתברר כי הם לא חתמו על חוזה לחודש יוני. אתמול פרסמנו כי הנושא נמצא בבדיקת המועדון, לאחר שחלק מהעובדים טענו כי אינם מחזיקים בחוזה ולכן לא יוכלו לעבוד מעבר לכך. אתמול הבהירו בבית"ר שכל הצוות יוחתם עוד היום על חוזה חדש. "אף אחד לא יאמן בחינם. כולם יחתמו", אמרו.

ומה עם טל בן חיים? הבלם לא אמור להמשיך העונה הבאה בכל מקרה, אבל בבית"ר ראו בעין יפה את העובדה שהסכים להתפשר לטובת המערכת. הבלם הוותיק ציפה לקבל דקות משמעותיות יותר העונה, אך בחלק מהמקרים היה פצוע ולא עמוד לרשות רוני חלוי.


לא אמור להישאר בעונה הבאה. בן חיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי