רגע לפני הפועל ת"א: אנשי הצוות המקצועי בבית"ר סיימו חוזה

משה חוגג , מנוי ברוש , אלי אוחנה
משה חוגג , מנוי ברוש , אלי אוחנה | דני מרון

לספורט1 נודע: שלושת עוזרי המאמן אינם חתומים, גם רוני לוי מסיים חוזה בקרוב. זעם על קונטה: "חסר אחריות, קבוצות רואות אותו". עטר יעבור צילום בהמשך היום

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ורוני לוי רשמו אמש (שבת) תוצאה 'טובה' יחסית במאבק על המקום השלישי. ניצחון על באר שבע היה מביא להקדמת ההודעה על מינויו של רוני לוי לעונה נוספת, החלטה עליה פורסם בספורט1 ומאוחר יותר זכתה גם להודעה רשמית של משה חוגג. אך בכל מקרה, בבירה אישרו אתמול כי ההכרזה על הארכת החוזה של המאמן היא רק עניין של זמן.

יחד עם זאת, הלילה (שבת) התברר כי חלק מאנשי הצוות המקצועי של בית"ר לא חתומים לעונה הבאה. בבית"ר בודקים את הנושא. ככל הידוע, עוזר המאמן חיים שאבו וכן מאמני הכושר והשוערים מסיימים היום חוזה וטרם חתמו על חוזה חדש. בבית"ר יערכו היום בדיקה בנושא הזה ונראה שאנשי הצוות יוזמנו לשיחות במטרה להאריך את החוזים שלהם.


רוני לוי וחיים שאבו. אנשי הצוות המקצועי סיימו חוזה (דני מרון)

"בשורה התחתונה, השגנו את מה שרצינו", אמרו בבית"ר בסיום המשחק. "ראינו מה קרה למכבי חיפה אתמול, הקבוצות מגיעות לא בכושר שיא והכל יכול לקרות. חשוב מאוד שהשווינו את התוצאה. לא היה מגיע לנו להפסיד". אבל זה לא העניין המרכזי בו עסקו בבית"ר אתמול. אנטואן קונטה הורחק בפעם השלישית ואחרי פרשת הביטוח בה היה מעורב והכעס מצד רוני לוי, אתמול היה מי שאמר בבית"ר שללא קשר לעובדה שיעזוב את בית"ר בתום העונה, ייתכן ויוזמן לשיחת בירור.

"חוסר אחריות, פשוט חוסר אחריות", אמר גורם במועדון על הצרפתי. "נגד בני יהודה הפסדנו את המשחק אחרי שהובלנו לפני ההרחקה. נגד רעננה הוא הורחק בתוך תוספת הזמן. צריך לבדוק למה זה קורה". בלי קשר לכך, בבית"ר העבירו גם ביקורת מקצועית על השחקן, שנראה לא מרוכז במהלך המשחק. גורם במועדון אמר: "הוא רוצה לעזוב לאירופה ולא מבין שיש קבוצות שרואות אותו. חבל". לוי, שבדקות הסיום עוד חלם על ניצחון שיקרב אותו לאירופה, נאלץ להכניס את שי קונסטנטין במקום ליוואי גרסיה וביקש מהשחקנים לשמור על הכדור כדי לא לספוג. בניגוד לקונטה, איתמר ניצן זכה למחמאות על יכולתו.


זעם בבית"ר על קונטה: "חסר אחריות" (דני מרון)

 

כזכור, בשבוע שעבר מומשו האופציות של אורי מגבו ושלום אדרי והודעה על כך אמורה לצאת בימים הקרובים. אופיר קריאף טרם חתם רשמית על החוזה אך בכל מקרה החתימה תוכננה לשבוע הבא. במועדון מנסים לסגור סופית את סאגת טל בן חיים, שטרם חתם על חוזה לחודש יוני וכרגע לא יכול ליטול חלק במשחק הבא. יחד עם זאת, בבית"ר מעריכים שהסאגה תסתיים כבר בתחילת השבוע. בקרב השחקנים היה מי שאמר שבן חיים, עם ניסיונו הרב, אולי היה צריך לפתוח אתמול, או לפחות לשלב של שי קונסטנטין בהרכב כשאנטואן קונטה בלם.

אלירן עטר הוחלף מכיוון שנפצע בזרת ובמועדון לא צופים כי מדובר בפציעה רצינית אך הוא יעבור צילום היום לקראת המשחק בשלישי מול הפועל תל אביב. עטר עצמו נפצע כבר בדקות הראשונות, אולם לא הודיע על כך לספסל. במחצית הוא נכנס לחדר ההלבשה וביקש לקבל זריקה. אופיר קריאף יחזור לסגל.
 


עטר לפני הפציעה. יעבור צילום בהמשך היום (דני מרון)

הקשר דן איינבינדר, דיבר לאחר המשחק: "כיף לחזור לשחק, חושב שכולם התרגשו מזה שחזרנו לליגה. עכשיו יש לנו מטרה לסיים עם הכרטיס לאירופה והמקום השלישי. כמובן שלמשחק ראשון היו חלקים טובים יותר ופחות טובים, אבל נלמד מחר בווידאו ונתקן את הטעויות לקראת המשחק הבא. שמח אחרי שבאר שבע הובילו, ידענו לגלות אופי ולחזור למשחק, וגם בסוף עם עשרה שחקנים לשמור על התוצאה. נמשיך קדימה עם הנקודה שלקחנו".

 
על ההרגשה לשחק ללא קהל: "לאורך השנים בית"ר ידועה עם הקהל שלה שהוא אקס פקטור מאוד משמעותי, שדוחף, נותן אנרגיות ומפריע מאוד לקבוצה היריבה, אבל מהיום אנחנו צריכים להתרגל אחרת. היה קשה לשחק ללא קהל, היום היתה לנו טבילת האש הראשונה, ונלמד ממנה איך להביא את האנרגיות לבד ולשמח את האנשים שצופים בנו בטלוויזיה, ננצח עבורם".
 
המשחק נגד הפועל תל אביב: "אם דיברנו על לשחק ללא קהל, אז נגד הפועל ת"א זה יהיה כמובן המשחק הכי מוזר שיקרה, לשחק משחק חם וטוב בלי קהל, מאבק טוב בין שתי קבוצות, שהיריבות ידועה לכולם. יצפו בנו הרבה אוהדים ונעשה הכל להביא את התוצאה הכי טובה ולשמח אותם מהבית".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי