לחמן: "לא מתעסקים בחסרונות", שוקר: "המשחק החשוב בקריירה"

שניר שוקר
שניר שוקר | אריאל שלום

ללא עדי נמני ובן בנימין שעזבו את הקבוצה, רעננה תקווה לעצור את כדור השלג נגד אשדוד ולהותיר לעצמה סיכוי לשרוד. המאמן החדש: "כולם ממוקדים במטרה". הקפטן: "מתכוננים כמו לגמר גביע, אין הזדמנות אחרת"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

עם המאמן החדש אייל לחמן על הקווים ותקווה מחודשת לשרוד בליגת העל, הפועל רעננה תשוב מחר (שלישי ב-19:45) מפגרת הקורונה ותתארח אצל מ.ס אשדוד במחזור פתיחת הפלייאוף התחתון. מבחינה מקצועית, הקבוצה מהשרון תחסר את המגן הימני עדי נמני והקשר האחורי בן בנימין שסיימו את דרכם במועדון.

כזכור, אחרי תקופה ארוכה של נתק בין הצדדים, נמני ובנימין, שניים מהשחקנים היותר מזוהים עם המועדון, עזבו את הקבוצה מהשרון. לספורט1 נודע כי השניים לא חתמו על חוזה לחודש נוסף ובהתאם לכך הוחלט על פרידה.

לקראת משחק הבכורה שלו על הקווים, לחמן אמר: "ההכנה לקראת אשדוד טובה מאוד. ההרגשה מצוינת, חיובית מאוד, כל השחקנים מסביב למטרה הזו – והדבר הכי יפה בעיניי הוא שאף אחד מהם לא מתעסק בחסרונות שיש לנו וזה מראה לי שכולם ממוקדים במטרה. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, שהמקום שלה היה צריך להיות בפלייאוף העליון ולכן בתוך הפלייאוף התחתון זו המשימה הכי קשה שלנו השנה".

הקפטן שניר שוקר הוסיף: "אחרי כל התקופה הארוכה הזו, כייף לחזור לריגוש הזה של הכדורגל, להריח את הדשא ולשחק שוב. אנחנו מתכוננים למשחק מול אשדוד כמו לגמר גביע, אין לנו הזדמנות אחרת. מעכשיו כל משחק שהפועל רעננה משחקת זה המשחק הכי חשוב בקריירה של כל שחקן ושל המועדון".

באשר לטבלה, רעננה ניצבת במקום האחרון אחרי 26 מחזורים, כאשר במאזנה שני ניצחונות ו-16 נקודות בלבד. כלומר, שש פחות מקריית שמונה שנמצאת במקום שמוביל לחוף מבטחים בסיום העונה. בכל המסגרות, הקבוצה מהשרון לא ניצחה כבר תשעה משחקים ברציפות והיא סוחבת על הגב מאזן עגום של שישה הפסדים רצופים.

 


שניר שוקר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי