אזולאי תורגל בחוד. אדרי ופלומיין במקום מוחמד וממן. לוי: "הפועל ת"א חזקה"

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | דוברות בית"ר ירושלים

ללא חמישה שחקני הרכב, הצהובים שחורים יתארחו בבלומפילד (שלישי החל מ-20:15, ספורט4) ויקוו לחזור עם נק'. המאמן התייחס למצב הסגל: "זו ההזדמנות של המחליפים"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו מול הפועל באר שבע במשחק פתיחת הפלייאוף העליון, בית"ר ירושלים תתארח מחר (שלישי החל מ-20:15, שידור ישיר בספורט4) אצל הפועל תל אביב ותקווה להשיג ניצחון שיעניק לה שקט לקראת המשך המאבקים על הכרטיס לאירופה.

המאמן רוני לוי תרגל רביעיית הגנה שכוללת את אור זהבי ואורי מגבו, זאת בהיעדרו של מקס גרצ'קין. אופיר קריאף, דן איינבינדר ושלום אדרי תורגלו בקישור, כשפרדי פלומיין וליוואי גרסיה באגפים. שלומי אזולאי כשיר למשחק ואמור לפתוח בהרכב. עידן ורד שחזר לאחרונה מפציעה אמור לעלות מהספסל. כזכור, מלבד גרצ'קין ייעדרו גם חנן ממן ועלי מוחמד המוצהבים, אנטואן קונטה המורחק ואלירן עטר הפצוע.

רוני לוי אמר: "בסך הכל היו דברים טובים מאוד במשחק נגד ב"ש וכעת אני מצפה ושואף מהשחקנים ליותר. אני בטוח שעם הזמן נלך ונשתפר. חלק מהמשחק הוא ששחקנים חסרים, צהובים ופציעות, יצא לנו שדווקא במשחק הזה יש לנו כמות גדולה, אבל זאת המציאות והסיטואציה, ובדיוק בשביל זה יש סגל עם 20 שחקנים, שכל אחד יכול לשחק ולכל אחד יש את הזמן שלו, בייחוד עכשיו בתקופה הזאת, שיש שלושה משחקים בשבוע. אנחנו צריכים את כולם ויש הזדמנות לכולם לשחק ולכל אחד יהיה את הזמן שלו, יש הזדמנות לתת עבור הקבוצה".

על כך שלא יהיה קהל בבלומפילד: "זה מאכזב לשחק בלי קהל. זה הדבר הכי קשה בכל המצב הנוכחי, לשחק בלי הטירוף, ההתלהבות והדחיפה, במיוחד במשחקים גדולים שמגיעים כמויות גדולות, אבל מצד שני זה המצב וצריך להיות מרוכזים. לחשוב על הקהל שלנו בבית וצריך לתת לו סיבה לשמוח".

לקראת הפועל ת"א: "הם עשו משחק מצוין נגד מכבי חיפה בחוץ והשיגו תוצאה נהדרת. היריבות בין הקבוצות ידועה לכולם ואנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מול קבוצה חזקה".

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונטסטנטין, אור זהבי, דיוגו ורדסקה, אורי מגבו; אופיר קריאף, דן איינבינדר, שלום אדרי, פרדי פלומיין, ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.

 


רוני לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי