בסביבתו של רוני לוי מעריכים: הוא מחזיק בהצעה מקפריסין

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מקורבים למאמן טוענים כי לא מן הנמנע שיחזור לאי השכן. "חוגג שלח מסרים לבניון, מעל לפני השטח הוא פרגן למאמן", אמר מקורב לשניים. וגם: שביעות רצון מהשילוב בין בן חיים לוורדסקה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עסקו עד לאחרונה בעמדת המאמן לעונה הבאה, אבל ניצחון מפתיע בסמי עופר יכול לקרב את החבורה של רוני לוי למרחק חמש נקודות בלבד ממכבי חיפה. הניצחון של מכבי פתח תקווה אתמול (שלישי) עדיין לא מבטיח לרוני לוי חוזה לעונה הבאה (מפגש בין הפועל תל אביב לבאר שבע בגמר היה מעלה את הירושלמים לאירופה גם אם יסיימו במקום הרביעי), אבל אם הפועל באר שבע תזכה בגביע ותסיים במקום השלישי, חוזהו יוארך באופן אוטומטי.

בסביבתו של לוי, מספרים בבית"ר, עדיין לא סגורים בעצמם על המשך דרכו במועדון. "נכון שחוגג שלח מסרים מסוימים, אבל מעל פני השטח הוא מפרגן לרוני בכל הזדמנות", אמר מקורב לשניים, "בשיחות עם בניון הוא השמיע דברים קצת אחרים, אבל אל תשכח שצריך שניים לטנגו". לוי בעצמו, כך לפי מקורביו, קיבל לאחרונה הצעה מהליגה הקפריסאית. תקופת הקורונה מעכבת בינתיים הצעות מחו"ל, אבל לא מן הנמנע שאם לא ימשיך בבית"ר לוי יחזור לאי השכן. במועדון אישרו את הידיעה שלשום, לפיה יוסי בניון המליץ לחוגג להמשיך עונה נוספת עם המאמן, בעוד שלוי עצמו, למרות המסרים של חוגג, משתהה ובוחן את השטח. הבוקר צפוי לוי, שמחזיק במענק שמן על העפלה לאירופה, לערוך שיחה עם שחקניו בבית וגן בתקווה שהקבוצה תוכל להציג יכולת טובה יותר בחיפה.

אחת מנקודות האור בקבוצה היא השילוב בין טל בן חיים לדיוגו ורדסקה. "היו לדיוגו עליות וירידות העונה, אבל בסך הכל הוא הוכיח שהוא בלם טוב ולכן הוא יישאר כאן. טל לא שיחק הרבה זמן, גם לפני תקופת הקורונה הוא לא היה שחקן הרכב קבוע, אבל בשורה התחתונה הוא בא עם הרבה ביטחון למשחק. הגנתית, הקבוצה עמדה בציפיות", אמרו. בן חיים אמור לנהל שיחה עם בניון בתקופה הקרובה. כפי שפורסם בספורט1, הבלם לא צפוי להמשיך במועדון בשל הכוונה לקצץ. יחד עם זאת, התנהלותו אחרי המשחק מול הפועל תל אביב הוכיחה לרוני לוי שאולי כדאי לסמוך עליו גם בהמשך העונה. בן חיים, שלא היה חלק מהתחרות במרכז ההגנה, פנה לשחקנים אחרי המשחק וביקר אותם על התנהלותם ביחס לדרישות של המאמן. כעת, ישנה התלבטות האם לשתף אותו משחק שני ברציפות מול מכבי חיפה, לאור העובדה שלא שיחק הרבה זמן.

טל בן חיים. יפתח גם נגד מכבי חיפה? (דני מרון)
טל בן חיים. יפתח גם נגד מכבי חיפה? (דני מרון)

למרות הקיצוץ בתקציב, בית"ר עשויה להשאיל חלק מהשחקנים שלה בעונה הבאה. יקיר ארצי, שדווקא נחשב לשחקן ממושמע שלוי רצה לטפח, הוא אחד המועמדים לצאת בהשאלה. אחרי שהודיעה על מימוש האופציה שלו, בית"ר שוקלת להחתים את שלום אדרי לשלוש שנים. המדיניות החדשה של חוגג מעט מקשה על קבלת החלטה, אבל ייתכן שבקרוב מאוד היא תנסה להגיע איתו לסיכום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי