גרצ'קין וקריאף לא בסגל. תמיר עדי מועדף על איינבינדר

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

בית"ר ערכה את ההכנות האחרונות למכבי חיפה. המגן והקשר בחוץ, הקשר המפתיע יקבל קרדיט מלוי למרות חזרת איינבינדר. בן חיים ופלומיין שוב תורגלו. וגם: השינוי בתפיסה לגבי מכירת הזרים

(גודל טקסט)

אנטואן קונטה הודה אתמול בראיון בצרפת כי הוא מכוון לעזוב את בית"ר ירושלים. התכנית של משה חוגג, למכור את הזרים ולהחליפם בזרים צעירים יותר, מתקדמת. בשיחה שהתקיימה בימים האחרונים עם סוכני שחקנים מחו"ל, עולה תמונה שונה מעט לגבי ליוואי גרסיה. בזמן שקונטה שואף לעבור לצרפת, במועדון מנסים לשווק את הטרינידדי לספרד ומנסים להביא סקאוטים לישראל.

אלא שבשל תקופת הקורונה הדברים מעט מתעכבים. בבית"ר מבינים שבעת הזו לא יוכלו לשווק אותו במחירים שרצו והדעות חלוקות. בצוות המקצועי רוצים להשאירו, אך הרצון לקצץ והתכנית של חוגג לגבי הזרים מטרפדת כרגע את המהלך הזה. גרסיה עצמו יימכר גם תמורת פחות ממחצית מהשווי שאליו חוגג כיוון. נראה שבבית"ר יסתפקו ב-1.5 עד שני מיליון יורו עבורו. לגבי פרדי פלומיין מדובר בסכומים נמוכים בהרבה, אך הוא לא ישוחרר בחינם.

מבחינת ההכנות למכבי חיפה – רוני לוי תרגל את טל בן חיים לצד דיוגו ורדסקה, אבל מקס גרצ'קין עדיין לא חזר לאימונים מלאים ויחזור להתאמן בצורה מלאה רק בשבוע הבא. בינתיים הוא ייעדר מהסגל. בצד השני ישחק קונטה כמובן. עלי מוחמד, תמיר עדי וחנן ממן אמורים לפתוח במרכז השדה. דן איינבינדר תורגל בהרכב השני למרות שחזר מהרחקה והוא כשיר למשחק. גרסיה ועידן ורד בצדדים ובחוד תופקד פרדי פלומיין, כששלומי אזולאי אמור לפתוח על הספסל. אופיר קריאף סובל מכאבים בשריר ולא יהיה בסגל. 

הרכב משוער, בית"ר: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, אורי מגבו; עלי מוחמד, תמיר עדי, חנן ממן, עידן ורד, ליוואי גרסיה; פרדי פלומיין.


בית"ר צפויה להסתפק בסכום נמוך יותר עבורו. ליוואי גרסיה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי