"בהפועל ת"א יודעים שנחגוג להם על הראש אם הם לא ינצחו את חיפה"

אילון אלמוג, שחקני מכבי תל אביב
אילון אלמוג, שחקני מכבי תל אביב | אריאל שלום

אחרי ה-0:2 בדרבי, במכבי ת"א יודעים שהם יכולים לזכות באליפות ביום שלישי נגד הפועל חיפה - בתנאי שיריבתם העירונית לא תיכנע: "מעניין איך הם יגיעו". במועדון הגנו על קנדיל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה, עם פער של 12 נקודות, במכבי תל אביב יודעים שיוכלו לקיים את חגיגות האליפות כבר מול הפועל חיפה ביום שלישי (החל מ-20:30, ישיר בספורט4). מעידה של מכבי חיפה מול הפועל תל אביב עשויה לסגור את הסיפור, אבל האוהדים מכוונים לחגיגות דווקא לאחר הדרבי הקרוב בשבת, מול הפועל תל אביב, כמובן שללא קשר לתוצאה שישיגו הירוקים מול הפועל באר שבע.

בקופה נותרו עד תום העונה 15 נקודות, כך שמעידה של מכבי חיפה בבלומפילד, בהנחה שמכבי תל אביב תנצח בסמי עופר, תבטיח למכבי תל אביב את האליפות. לקראת מחזור אמצע השבוע ואחרי ה-0:2 אמש, שחקן במכבי תל אביב אמר: "מעניין איך הפועל תשחק נגד מכבי חיפה. הם יודעים שנחגוג להם על הראש אם לא יפסידו". החשש הוא שבמקרה כזה, בו המשחק הזה יקבע את האליפות, אלפי אוהדים יגיעו לבלומפילד כדי לחגוג והמשטרה תצטרך להגיע בכוחות מתוגברים, אחרי שאתמול כבר חילקה עשרות דוחות לאוהדי שתי התל אביביות. במשטרה כבר נערכים לקראת תרחיש כזה.

הטענות של אוראל דגני אתמול, לפיהן מאור קנדיל קילל את אשתו וילדיו, נהדפו על ידי אנשי המועדון. שם טוענים כי דגני איים עליו כשביקש ממנו לצאת החוצה וסירב. במקרה שאנשי הפועל ת"א יגישו תלונה בהתאחדות נגד קנדיל, עשוי המועדון להגיש תלונת נגד.


קנדיל. תלונת נגד גם על הפרק (אריאל שלום)

באשר למשחק עצמו, במועדון החמיאו לאיילון אלמוג, אך ולדימיר איביץ' עקץ כשאמר בסיום לתקשורת: "עכשיו תשימו אותו כמו כוכב בשמיים והוא ייעלם", כשהכוונה היא לשבחים שחילקו בתקשורת למתן חוזז וליונתן כהן. כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, כהן קיבל דרכון פולני וסוכניו מחפשים יעד חדש באירופה.

"המשחקים מול הפועל לא קלים, אני שמח ששוב ניצחנו", אמר איביץ' בסיום והתייחס גם לאבי ריקן: "זו פעם שנייה שהוא מבקיע את הגול הראשון בדרבי. הוא שחקן חכם שיודע לעשות דברים טקטיים במגרש, בהגנה ובהתקפה. איילון אלמוג לא שיחק הרבה העונה. בשיטה של שלושה בלמים אני יכול לתפקד אותו כחלוץ שני וזה יותר טוב עבורו".


"שחקן חכם". ריקן זוכה לשבחים (אריאל שלום)

ריקן עצמו הוסיף: "יש עוד דרבי, כך שעדיין לא סיימנו את משחקי הדרבי העונה. כיף לנצח דרבי במיוחד אחרי שלא ניצחנו בשני המשחקים האחרונים. בדרבי צריך אופי וגם כשאתה פחות איכותי צריך לדעת לנצח. כיף להיות חלק ממשחקים גדולים, אבל אני יודע להיות טוב גם במשחקים פחות גדולים. אנחנו מאוד מקווים שהעונה הבאה תהיה עם קהל. ננסה לנצח את הפועל חיפה. לגבי האליפות, אנחנו בדרך הנכונה".

איילון אלמוג הוסיף: "אני אחרי תקופה בה לא שיחקתי יותר מדי, אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. אני מנסה להוכיח את עצמי כל הזמן. כל ניצחון אנחנו מקדישים לאוהדים שלא נמצאים איתנו". 


אלמוג. "מנסה להוכיח את עצמי כל הזמן" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי