"איביץ' הוא האדם היחיד במערכת ששיקולי תקציב לא נכללים בנושא שלו"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

במכבי ת"א בוחנים את השטח, למקרה שהמאמן שנתן הוראה לסוכנו למצוא לו קבוצה באירופה, לא ימשיך. לקראת משחק האליפות: אלמוג או בלקמן עשויים לפתוח במקום יונתן כהן. ח"כ אבו שחאדה ביקש להעמיד את המועדון לדין

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב יודעים שניצחון מחר (שלישי החל מ-20:45, ישיר בספורט4) על הפועל חיפה יכול להבטיח את האליפות, זאת במקרה שבו מכבי חיפה לא תנצח את הפועל תל אביב שייערך באצטדיון בלומפילד (21:00).

שחקנים בקבוצה התבטאו השבוע כי לא ברור כיצד הפועל תל אביב תופיע למשחק מול הירוקים, שכן הפסד במשחק הזה, יוביל לכך שהצהובים יכולים לחגוג את האליפות בבלומפילד לעיני אוהדי הפועל תל אביב. "דבר אחד בטוח – הם לא יעלו בזלזול", אמר אחד משחקני מכבי תל אביב. "רוב שחקני ואוהדי הפועל מעדיפים שנחגוג אליפות כבר מחר".

ומה לגבי ולדימיר איביץ'? במועדון רוצים שהמאמן הסרבי יישאר כמובן, אבל סוכנו הסרבי בודק לו אפשרות להתקדם למועדון גדול יותר באירופה. רק אם לא תימצא אופציה כזאת הוא עשוי להישאר במועדון. בשלב זה, ג'ק אנגלידיס מחפש מועמד זר לתפקיד ובוחן את השטח למקרה שאיביץ' יסרב. "הוא האדם היחיד במערכת ששיקולי תקציב לא נכללים בנושא שלו", העריך אדם הבקיא בפרטים.


צפוי לרדת לספסל. יונתן כהן (אריאל שלום)

ומה לקראת המשחק מחר בסמי עופר? עדיין לא ברור האם הבלם איתן טיבי יחזור להרכב, בעיקר לנוכח המחמאות שמקבל שחר פיבן על משחקו האחרון, אך אחד מבין אילון אלמוג או ניק בלקמן יפתחו ב-11. במצב כזה, יונתן כהן צפוי לרדת לספסל.

בנושא אחר, ח"כ סמי אבו שחאדה (מפלגת בל"ד) צייץ בטוויטר וכתב כי פנה לשר התרבות והספורט חילי טרופר ולהתאחדות בבקשה להעמיד את המועדון לדין בשל התפרעויות האוהדים ביפו בזמן הדרבי התל אביבי במוצ"ש. "דרשתי מהשר אוחנה למצות את הדין עם מובילי ההתפרעויות ולחקור את התנהלות המשטרה באירוע. איך יכול להיות שלא עצרו אפילו לא מתפרע אחד? אילו היה מדובר בערבים זה היה נגמר אחרת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי