רוני לוי לקראת באר שבע: "אנחנו לא נופלים מהיריבות שלנו"

רוני לוי
רוני לוי | בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר דיבר לקראת המשחק החשוב באשדוד (שלישי החל מ-19:45, ספורט3): "נעשה את המקסימום לחזור עם תוצאה טובה". ממן וגרסיה מועמדים לפתוח, התלבטות בין איינבינדר לתמיר עדי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עדיין לא ניצחה בפלייאוף העליון והיא תקווה לעשות זאת לראשונה מחר ((שלישי, החל מ-19:45, ישיר בספורט3) באצטדיון הי"א באשדוד, שם היא תפגוש את הפועל באר שבע המדורגת רביעית שרחוקה ממנה חמש נקודות וכידוע לא יכולה לארח בטרנר בגלל ליקויים שהתגלו בגג

מבחינה מקצועית, אופיר קריאף סוחב פציעה ובכל מקרה לא היה אמור לפתוח בהרכב, אך רוני לוי מתכנן להחזירו לסגל אם בכל זאת יוכל לשחק. המאמן עדיין לא תרגל את ה-11 שלו לקראת המשחק וערך מספר שינויים תוך כדי תנועה, אולם נראה כי חנן ממן וליוואי גרסיה מועמדים לפתוח במקום פרדי פלומיין ועידן ורד. כמו כן, ישנה התלבטות בין תמיר עדי לדן איינבינדר. אפשרות נוספת שתורגלה: שלום אדרי יפתח על חשבון שלומי אזולאי וגרסיה ישחק בחוד. אזולאי, אגב, מחוזר בהפועל חדרה, שם החלו לגשש סביב האפשרות להעביר אותו בהשאלה ובכך להביא לסיום חוזהו בבירה.

המאמן רוני לוי אמר לקראת ההתמודדות: "זה משחק מאוד חשוב, נגד יריבה שלנו למקום השלישי, ראש בראש, ונעשה את המקסימום לחזור עם תוצאה טובה. ברור שאנחנו מצפים לשיפור בתוצאות. ברמת המשחק שלנו מבחינה הגנתית וטקטית אנחנו מתקדמים יפה מאוד. אנחנו צריכים לבוא יותר לידי ביטוי מבחינת משחק ההתקפה ואני מקווה שנעשה את זה כבר מחר".


רוני לוי (בית"ר ירושלים)

על המשחקים שנותרו: "הפלייאוף קשה מאוד לכולם, גם בגלל הסיטואציה של הקורונה, וגם בגלל שהיריבות שלנו לצמרת הן קבוצות חזקות מאוד. אין משחק קל או נוח, כל המשחקים הם קשים מאוד ואפשר להגיד שאנחנו לא נופלים מהיריבות שלנו ועומדים מבחינה הגנתית-טקטית בצורה טובה. חסר לנו קצת עניין ההצטרפות להתקפה, הסיומת, הגולים, ואני מקווה מאוד שנראה את זה".

הרוטציה בסגל: "אנחנו מאוד קשובים לסיטואציה, למשל מחר יחסרו לנו שני שחקנים בגלל כרטיסים צהובים (עידן ורד ופרדי פלומין). נשתדל לחלק את זה בצורה נכונה מאוד, כאשר המשחק הקרוב הוא החשוב ביותר".

בתוך כך וכפי שפורסם בספורט1: בבית"ר יחלו בקרוב לעבוד על מחנה אימונים לעונה הבאה. תקופת הקורונה שיבשה מעט את התכניות. לאחרונה, כך מתברר, בדקו במועדון אפשרות לארח מחנה אימונים במספר מדינות בחו"ל, אבל הלוגיסטיקה המורכבת והזמן הקצר שנותר עד תחילת האימונים כהכנה למשחקים באירופה, אם אכן תעפיל לשם, גרמו לראשי המועדון להתחיל ולבדוק אופציות למחנה אימונים בישראל. "זה כבר לא תלוי בנו, אלא בהמלצות של משרד הבריאות. לא נוכל להמתין זמן רב מפני שחייבים לפתוח את האימונים תקופה קצרה אחרי תום העונה", אמרו.

 

אוחנה וחוגג. יחלו לעבוד בקרוב על העונה הבאה (דני מרון)

בנושא אחר, בית"ר ירושלים הודיעה כי ביום חמישי הקרוב ייערכו מבחנים לשנתונים 2007 עד 2012 במתחם האימונים של הקבוצה בבית וגן, על מנת לאתר כישרונות אשר מעוניינים להצטרף ולהיות חלק ממחלקת הנוער של המועדון.

הרכב משוער: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, תמיר עדי (דן איינבינדר), חנן ממן, לירן רוטמן, ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי